ben zo emotioneel

kan echt huilen om alles
en zeker over wat ik net allemaal heb gelezen over vrouwen die met 38 weken hun baby hebben verloren of net na de geboorte

poehhh

echt vreselijk!

maar ik huil ook dat ik zooooo gelukkig ben met mijn kleinen kereltje!!
dat hij de mooiste en de liefste is
ben nog elke dag verwonderd over het feit dat hij er is

en zit hier maar te huilen, haha en te lachen want dat gaat altijd bij mij samen
maar goed waarom ik dit schrijf weet ik eigenlijk ook niet

maar kan zo even van me af schrijven
misschien ben ik wel op zoek naar herkenning

ik vind het zo bijzondere ervaring het moederschap ja en de tranen blijven vloeien haha

Haha...nou dat herken ik wel hoor. Ik kan om alles janken. of boos worden, dat gebeurd ook heel snel nu...mijn man kan het soms niet meer bijhouden hihi.
Ik heb een cd voor Emma met amerikaans lullabuys ( zoiets ) En dat eerste nummer vind ik zo mooi dat iedere keer weer de tranen in mijn ogen springen!! Alle tv programma's zijn aanleiding om eens flink mee te janken. Ach het zullen de hormonen wel zijn.

Groetjes Monique

En dat blijft waarschijnlijk ook wel zo. Ik ben veel emotioneler dan 7 jaar geleden.(Toen kreeg ik mijn oudste)
Vooral met kinderleed. En huilende mensen. En onrecht.
Eigenlijk bij alles nog wel.

Groetjes,
Monique mv Nick

Ik kan juist alleen nog maar lachen!!!! de hele dag door een grote glimlach op mijn mond. de hele dag liedjes zingen.

Vandaag was ik even in de stad en het begint me toch te gieten. Iedereen zoekt een schuilplaatsje en ik loop dolgelukkig door de stromende regen!! ik genoot er zo van!!!

Anneke

Ik reageer over ook veel heftiger op, zowel op blijdschap als op verdriet. Al merk ik wel dat nu ik weer zwanger ben ik ook weer meer loop te piekeren omdat ik minder aankan. Maar ik moet zeggen: ik wist niet dat ik zoveel kon voelen en ik vind het HEERLIJK. Ik heb echt het gevoel dat ik leef!

hee hoi!
Ik heb exact hetzelfde. Ik lees ook wel eens over kindjes die doodgaan en dan stromen de tranen over mijn wangen. Ik denk dat dat idd veel erger is geworden nadat Nynke is geboren. Nu kan ik me een voorstelling maken over wat een gemis het is! Ik ben zo dankbaar dat ze er is! Daar kan ik ook om huilen. Ja, de tranen zitten hoger dan voor dat ik moeder werd.

Groetjes,
Daphne

Kan ik helemaal begrijpen hoor!
Ik zag gisteren een stukje op TV met verborgen camera, de vreselijk dingen die sommige oppas (in amerika, dat wel) met de kindjes doen. Echt heel erg zielig, ik was helemaal geschokt! Tranen liepen over mijn wangen en heb Christian nog even stevig geknuffeld! (niet dat hij het erg waardeerde, hij probeert zich steeds vaker los te friemelen...)

Groetjes, Karin
Mama van Christian (19 weken)

Terug
Bovenaan