ben zo grijs!

ik ben nu bijna 35 weken en ik wordt zo grijs! ik weet het nog maar een paar weekjes maar het wordt steeds erger, ik zie er niet uit! mag een kleurenshampoo/spoeling wel? en ik ga borstvoeding geven, mag je dan wel met gewone haarverf je haar verven of mag het dan ook niet?

groetjes van een grijze Jolanda (haha)
 
hoi mama van milan,
nou ik ben ook hartstikke grijs en heb inmiddels al 2 x men haar geverft in de zwangerschap .
heb de verloskundige gevraagd en het kon geen schade brengen aan de baby, dus als ik jou was zou ik nog ff naar de kapper gaan zie je er met de bevalling mooi uit xd.
groetjes cinderella
 
Ik mocht ook gewoon mijn haar verven tijdens de zwangerschap. Verf die vroeger gebruikt werd was schadelijk, maar bij de kapper kan het nu echt wel.

Groetjes Jen
 
Ik zat met hetzelfde probleem, maar de verloskundige zei dat het geen kwaad kon. Zowel bij de kapper als zelf doen, als je maar uitkijkt dat je geen verf op amoniac basis neemt.
 
Ach meid, ik ben al vanaf mn 25e grijs haha! Ik moet er niet aan denken om mn haar niet te kunnen verven.. Ik kies persoonlijk wel voor een verf zonder ammonia, voor mn eigen gevoel maar vlgs mij kan het allemaal geen kwaad. Heb al twee mooie dochters op de wereld gezet die er niks aan hebben overgehouden! Succes!
 
Terug
Bovenaan