ben zo kwaad!!!

Vanmiddag om 12:50 hadden we weer een controle en inwendig onderzoek.

Nou helaas de boel zit alsnog potdicht en nu zei hij doodleuk dat ons mannetje nog helemaal niet ingedaald is...vorige week nog wel maar niet helemaal vast en nu dus absoluut niet :-S

Ik vroeg hem of dit geen gevaren alsnog kan geven voor mijn lichaam als hij door blijft groeien en ik vaginaal ga bevallen.
Nou hier kon hij mij geen antwoord opgeven, dacht dat hij de deskundige was (hmzz).

Maar ok dit wordt het nu dan:

Ik heb een teveel aan vruchtwater...moet morgen 2x suikerprikken, 1x nuchter en 1x een uur na de maaltijd, vrijdag moet ik bellen voor de uitslag.

Ik moet weer een groei-echo laten maken volgende week woensdag het liefst en dan weer op controle.
Echo konden ze niet inplannen want alles staat vol, dus moet morgen zelf bellen met de echoscopist of ze me ergens tussen kunnen drukken.

Al met al dus een ***-controle en dan maar afwachten of ik nog vaginaal mag bevallen.

Ik moet nu voor mezelf echt aan afwegen of ik nog wel vaginaal wil bevallen, hoe langer d baby blijft zitten, hoe zwaarder hij wordt, hoe meer kans dat mijn littekenweefsel doorscheurd en de gevolgen niet zijn te overzien...
Ik baal er zo van, zat er vanmiddag helemaal doorheen, nog voor we weer in de lift stonden, stond ik al te janken.

Dat ie er nog zit, prima, ik ben het zwanger zijn nog niet zat, maar dat we nu weer in onzekerheid zitten en we niet weten of het alsnog een keizersnee wordt...dat voelt zo rot, ik ben inmiddels ook zo bang dat een vaginale bevalling verkeerd afloopt....wat moet ik nou???

Eerst maar weer eens uit mijn hoofd zetten, proberen te slapen straks en morgen eerst suiker-prikken....

Liefs Randy

O jeeh Randy. Wat vervelend allemaal.
Bekijk inderdaad alles per dag en wie weet komt alles helemaal goed en verloopt het beter dan je zou kunnen verwachten.
Al die afspraken zijn inderdaad erg vervelend. Vooral aan het eind van de zwangerschap als je gewoon wilt dat alles lekker loopt. Je doet het echter voor een goed doel.

Succes.

joh wat vervelend voor je zeg! Dit zijn dingen waar je nu helemaal niet mee bezig wilt zijn...
Ik hoop echt voor je dat het lukt om het een beetje los te laten vannacht zodat je een klein beetje aan je nachtrust toekomt. Maar wat een onzekerheid he?
Ik zal aan je denken...

Liefs,
Marina

37,6 weken zwanger

Wat naar. Probeer voor jezelf een besluit te nemen en daar voor te gaan. In mijn zwangerschapsgroepje waren ook een paar meiden die uiteindelijk voor een keizersnede kozen. Zo te horen vanwege vergelijkbare redenen. Succes en sterkte!

hoi randy,
wat vervelend zeg.ik had het ook liep weg bij die echo eerst potje zitten janken in de auto.
ze kunnen het ook opwekken he.
dan gaan ze het eerst weken.
toch zit er meer risico bij een keizersnee als gewoon bevallen.of stuit bevalling.
laat het eerst maar even inwerken en in de groei echo kunnen zien hoe groot het nu is.
maar ga wel aan het idee wennen dat je misschien niet thuis zal bevallen dan valt het altijd weer mee.
wie weet krijg je wel voorweeen dat het toch gaat dalen.
succes hou je ons op de hoogte.
is het je eerste????
gr marjan

Hallo allemaal,

Bedankt voor de lieve reacties....ik voel me helaas nog hetzelfde kan het gewoon nog niet loslaten.

Heb een super rot-nacht gehad, harde buiken, maagzuur en overgeven...
1 ding scheelt ik was heel goed nuchter vanmorgen...

Moet zo om 12 uur nog een keer en om 16 uur weer.

@Marjan, nee dit is ons derde kindje, eerste is overleden bij 22 wk zwangerschap en van Nova had ik dus een totaal ruptuur wat een eventuele vaginale bevalling nu in gevaar kan brengen.

Tja ik gilde zelf het hardst dat er nog nooit 1 is blijven zitten, dus deze komt ook op watvoor manier wel ter wereld, de vraag is alleen hoe.

Inleiden kunnen ze nu dus nog niet doen omdat alles nog helemaal hard is en ons mannetje niet ingedaald.
Maar ga idd wel vragen woensdag of gel of een veter nog een optie is.
tenzei op de echo gezien wordt dat het kindje toch de 8 pond haalt dan is alles van de baan en wordt het een keizersnee.

Ach meiden het zal alles met alles wel zijn, de hormonen, het niet in het ziekenhuis willen liggen ivm Nova die ik dan moet missen, het bang zijn dat de boel daaronder toch heel erg kapot gemaakt wordt en ja dan ook nog de angst van overtijd gaan.

Internet is harstikke leuk, lotgenoten treffen ook, maar na het overlijden van Ninthe* woonde ik op het internet, heb niet alleen mensen leren kennen die een kindje verloren zijn op de manier zoals ons, maar ook heel veel die "gewoon" op controle gingen bij 40+ weken en dat het hartje niet meer klopte.
Iedereen kan dat overkomen en iedereen denkt er vast wel even aan, maar bij ons is de hele zwangerschap al stress...het onbezorgde is ons 3 jaar geleden afgenomen...

maar ok we zullen het zien, mijn man en ik zeiden gister al tegen elkaar...over een paar weken zijn we dit vast allemaal weer vergeten...

Knuffels randy

oh ja by the way...marian ik mag sowieso niet thuis bevallen (wil dat ook niet hoor)....bij een vaginale bevalling krijg ik nl een grote knip uit voorzorg....

hoi randy,
logisch dat je niet thuis gaat bevallen.
zou ik ook dan niet willen als ik jouw schoenen zou staan.
succes hoop dat het snel eens gaat gebeuren.
komt er pas rust voor jullie.
gr marjan

Terug
Bovenaan