ben zo moe,

hoi meiden na een tijd weg te zijn geweest wil ik toch weer even mee kletsen en wat dingen kwijt,
ben op 6-april 2007 bevallen van ons engeltje, en nu zijn we al weer in januari, ik ben nog steeds niet zwanger en me ongesteld heid is elke keer 40 dagen of meer tussen de ongies in,
ik weet niet meer wat ik kan, doen wil zo graag een kindje, maar weet ook dat ik er niet veel mee bezig ben het komt zo als het komt. maar nu bijna een jaar later ga je toch weer twijfelen en doen.

ik zou vanochtend naar de dokter maar ik was weer te laat, al die drukte zo vroeg in de morgen hihi voor ik door had dat t half 11 was had het geen zin meer,

zo dat luchte even op, bij wie duurt t ook zo lang voor zij zwanger is.

xx christa

Hoi Christa,

Ik weet wel een beetje wat je bedoeld. Iedereen zegt maar altijd dat je er niet teveel mee bezig moet zijn als je probeert om zwanger te worden. Maar hoe kan dat nou!!! Je hebt nou eenmaal die wens en om er niet mee bezig te zijn, dat kan dus niet.

Ikzelf heb in november 2006 m'n spiraaltje laten verwijderen omdat wij graag een 2e kindje willen. Het duurde 8 maanden voor ik dan eindelijk zwanger werd. Helaas heeft deze zwangerschap maar 8 weken mogen duren. We gingen voor een echo en heb bleek niet goed te zijn. Is al met 4/5 weken fout gegaan. Op 19 september (precies een maand voor de 2e verjaardag van m'n dochtertje) ben ik gecuretteerd.

Dus we zijn nu ruim een jaar verder en weer terug bij af.

Ik hoop dat 2008 voor ons een vruchtbaar jaar mag worden.

Groetjes Wijstje.

Terug
Bovenaan