ben zo moe

Het lijkt wel alsof ik steeds moeier word. Geestelijk niet maar lichamelijk.
Ik heb hele zware benen en als de trap oplopen is vermoeiend. Mijn armen zit geen kracht meer in. Als ik Thijs optil en naar boven breng kan ik hem bijna niet op 1 arm meenemen. Ik ben nooit zo'n sportief persoon geweest, maar zo heb ik me nog nooit gevoeld. Zelfs niet aan het eind van mijn zwangerschap.
Herkent iemand dit of ben ik gewoon een slappe meid.

een moeie jama

Hoi,

Nou ik denk niet dat je een slappe meid bent hoor. Ik herken je verhaal wel een beetje ik heb het niet elke dag maar er zijn echt dagen dat ik gewoon het liefst de hele dag in bed blijf en ik zowat niks kan doen als ik eruit kom. Jaja het tijdperk van heel lang slapen zit er nog ff niet in hihi. Ik denk ook dat het door het weer komt, dan weer kou dan weer warm. Hoop dat je snel opknapt.

Groetjes Nancy

ik ben ook steeds ontzettend moe en vooral in mijn lijf
Ik kon eerst nooit zeggen dat ik na een dag werken echt moe was maar nu ben ik echt kapot.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben.

Groetjes servie mv dana

hoi
ik ken het mijn zoontje is bijna 6 maanden,maar blijf ook steeds moe (hij komt snachts nog voor een voeding,geef flesvoeding) Ik ben Floradix gaan slikken is een natuurlijk
ijzersupplement voor extra weerstand en vitaliteit en ik moet zeggen dat ik nu al veel minder moe ben als een paar weken geleden
misschien een tip:Floradix
groetjes samantha
mama van larissa (19-02-2002),lisanne (17-05-2003) en joey (15-008-2006)

Hoi,
mijn meisje is bijna 6 mnd,ik heb ook van die dagen dat ik denk ik ben echt op,ik kan niet meer.....hoop dat vroeg voorjaar wordt dat zonnetje schijnt en we allemaal opfleuren.
gr gaby

Ben ook nog erg moe en als ik dan een keer een nacht kan doorslapen dan lijkt het wel of ik het nog erger is.
Ik kijk ook erg uit naar het voorjaar en hoop dat het dan beter is.

Sandra mv nick en tess

Dat heb ik 3 weken gehad...zo moe.
Je kindje word zwaarder ( trap op tillen..en af), ouder, dus gaat meer energie van je vragen!

Op het werk is het momenteel hectisch...ja en als je dan weinig zin hebt om naar je werk te gaan..

Ik heb sinds vorige week een abbonement bij de sportschool.. gisteravond geweest.. dat is toch wel lekker hoor.
(misschien ideetje...sporten..lekker verstand op 0 en even tijd voor jezelf)

Terug
Bovenaan