ben zo nieuwgierig!

hallo allemaal.

ik heb een vraagje
vanaf wanneer kun je een geslachtsbepalingecho laten maken?
ik heb 2 schatten van zootjes en ben heel erg nieuwsgierig naar het geslacht van dit kindje
ik voel me heel anders dan bij de twee andere zwangerschappen.
een jongetje of meisje in even welkom maar vind het lijkt me zo leuk om het geslacht te weten bij mijn andere twee zoontjes wisten we het niet want konden het niet zien omdat ze bij de echo (tot 3 keer toe) verkeert lagen.

ben heel benieuwd naar jullie ervaring

groetjes wendy

hallo wendy,

volgens mij kan je het al zien bij 16 weken. Dus mocht je rond die tijd een echo hebben en heeeeel veel geluk dan kunnen ze dan al het geslacht bepalen. Maar meestal gebeurt dat pas bij de 20 weken echo.
Stel dat de kleine niet meewerkt met die echo ben ik bang dat je een beetje pech hebt. Tenzij er een reden is maken ze daarna geen echo meer. Of je moet er zelf voor betalen en een pret-echo laten maken.

Groetjes Jeanine

Hoi,
Het kan met 17 weken, maar aangeraden wordt om te wachten tot de 20 weken.
Ik ben nu zwanger van de derde en wij hebben ook twee jongetjes. Tijdens de 20-weken echo wilden we heel graag weten wat het gaat worden, maar de baby liet het niet toe... balen!! De volgende dag heb ik een afspraak gemaakt bij een pretecho-bureau en daar zagen ze dat we een meisje krijgen in augustus.
Er gebeurde nog wel iets raars van tevoren in de wachtkamer. Ik voelde ineens heel sterk dat het  een meisje zou zijn. Ik zei nog tegen  mijn vriend, kom we gaan, ik weet toch al dat het een   meisje is haha.
Succes! Ik weet hoe nieuwsgierig je kunt zijn... had ik zelf ook.
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

je kan het vanaf 14 weken doen maar dan is er kans dat het twijfel-achtig is. Bij mijn dochter was het harstikke duidelijk. Deze zwangerschap wist ik met 16 weken dat ons 3e kindje weer een jongetje is :)

Terug
Bovenaan