Ben zo ongerust!

Heb een paar dagen geleden ontdekt dat ik zwanger ben (5,5 week)maar maak me erg veel zorgen. Voel er namelijk niet veel van. Heb nauwelijks gespannen borsten en ben niet misselijk ofzo. Nu ben ik zo bang dat ik een miskraam krijg... (heb ik al eerder gehad). Herkent iemand dit? Kan iemand mij hier wat meer over vertellen?
Alvast bedankt!
Dafje
 
Hoi Dafje,

Ik zou me er niet druk om maken. Heb 3 miskramen gehad waarbij ik elke keer heel veel last had van kwaaltjes. En deze keer (nu 38 weken) had ik eigenlijk nergens last van (zeker niet bij 5,5 weken) en dat is goed gegaan.

Kortom ik zou me niet druk maken over het feit dat je niets voelt. Ik kan me wel voorstellen dat je bang bent dat het fout gaat, maar je kan dat toch niet tegen gaan.

Afwachten en gewoon het beste ervan hopen.

Sterkte!
 
hoi,
je hoeft je nergens druk om te maken hoor!ik had ook nergens last van helemaal geen kwaaltjes of wat dan ook.Ik ben nu 23 weken en heb nog steeds gelukkig nergens last van!lekker toch?wees er maar blij om want het lijkt mij geen pretje om die kwaaltjes te hebben!!geniet lekker van je zwangerschap.groetjes mirelle
 
Hoi,

Zou je niet te druk maken, want ik voelde ook niets, alleen dat alles "dubbel rook" dat was alles. Gelukkig heb ik geen ervaringen met miskramen, wel een curretage gehad van een kindje met een syndroom.

Dorien
 
Terug
Bovenaan