ben zo ontzettend aan het snoepen!!

Ja helaas, ik heb hetzelfde!!! En ik ben 'nog' maar 14 weken, dus heb nog een hele tijd te gaan!! A;es wat zoet is gaat naar binnen! Ik probeer het wel binnen te perken te houden want wat er aan komt moet er straks ook weer af...
Moet zeggen dat ik me vandaag heeel goed heb gehouden, maar het kan altijd beter!
Ik probeer ook ipv te snoepen lekker en gezond fruit te nemen. Moet zeggen dat het ook lekker smaakt hoor!
 
ooo ik ben op het moment ook een zoetekauw! maar wat ik met de boodschappen niet mee neem, kan ik ook niet eten ;) dus ik neem maar 1 zak snoep mee per week :) en dat lukt nu aardig haha ik ben nu ruim 16 weken zwanger.
 
Ik was voor ik zwanger was een zoetekouw en nogsteeds hoor...

kom maar op met al die lekkere snoepjes, koekjes en chips...

momenteel wel iets minder dan eerst... heb tegenwoordig een tic voor bruin brood met jam.....

Niet over inzitten.... maar als je te veel aankomt zou ik er toch wel een beetje op gaan letten.

Liefs xxx
 
Heel herkenbaar haha ik ben nu 24wk geweest en heb ook zoveel trek,kan wel blijven eten.
Ik sport nog wel dus probeer daar een beetje mee te compenseren.
Ach als we teveel aankomen gaat het wel weer daarna eraf.
Ik zou je niet al teveel druk maken.
Ben je al veel aangekomen? Ik inmiddels 8kilo.
 
ìk ben 19 weken zwanger
in de laatste week ben ik ook meer aan het snoepen. heb ook snoep voor de kids in huis...... niet heel goed haha. fruit (hebben we ook genoeg in huis)probeer ik ook wel te eten, maar ja een snoepje pakt net makelijker soms en smaakt ook lekker beide ook hoor snoep en fruit. ik ben denk ik zo n 4 tot 6 kg aangekomen.
dus valt wel mee.
wel zal ik iets minder gaan snoepen weer. de baby groeit misschien anders ook sneller en me jongste zoontje woog 4460 gram dus aardig wat. dus wil het toch een beetje beperken. wil liever geen 10 ponder eruit moeten persen :) maar goed had ook aardig wat vruchtwater dus kan de baby zich ook daar aan te goed doen.
groetjes
 
hallo!!

Hier ook hoor!
ik heb nogal een tik met salmiak!
heel erg verschrikkelijk! :)

Ik heb zoiets van, zolang mijn bloeddruk goed is en ik niet te dik wordt.

blijf ik lekker snoepen hoor! als je daarnaast maar goed eet!

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan