ben zo onzeker!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

het zjn niet mijn dagen de laatste drie. ik heb vanaf maandag weer donkere afscheiding (alleen bij het plassen) en daar maak ik me erge zorgen over.
ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar ik heb al eens een miskraam gehad en dat wil ik niet nog eens.
ik ben zo bang dat het nu weer mis gaat.
tot vorige week was alles goed ik verloor niets was zo blij.
ik kan pas woensdag terecht bij de verloskundige, en die dagen duren nu echt heeeeel lang.
ik probeer mezelf af te leiden, maar dat wil niet altijd lukken, je wordt gewoon bag om naar de wc te gaan.

heb ook sinds maandag steken in mijn rechteronderrug doorlopend naar mijn bil, wat dat nou is mag joost weten (lijkt op spierpijn).

is er iemand die hier ervaring mee heeft.

bedankt dat ik hier mijn ei kwijt kan het is erg fijn om er zo met iemand over te kunnen praten.

gr tammy 7wkn en 4 dgn

Als ik jou was, zou ik toch de verloskundige bellen en zeggen dat je je heel veel zorgen maakt en liever eerder alvast langs wilt komen. Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Maar nog tot woensdag wachten duurt wel erg lang. Aangezien je het al een keer eerder mee hebt gemaakt zal ze er vast wel begrip voor hebben.
Over die pijn in je rug en bil. Ik heb dat ook en bij mij is vastgesteld dat ik zwangerschaps ischias heb. Bij mij begon het pas bij ongeveer 28 weken zwangerschap, maar de huisarts vertelde dat het vaak ook al heel vroeg in de zwangerschap voorkomt. Doe rustig aan. En probeer in beweging te blijven. Ik heb het advies gekregen om elke 5 minuten te veranderen van houding. Dus 5 minuten lopen, 5 minuten staan, 5 minuten zitten etc. Fysiotherapie helpt misschien ook nog wel bij jou.

Heel veel sterkte en succes.
Liefs Maria
34 weken zwanger.

Hai Tammy,

Je kunt toch ook naar je huisarts gaan. Bij mijn eerste kindje kon ik ook niet terecht bij mijn verloskundige, duurde mij te lang. Ik heb de huisarts gebeld en die heeft mij toen nagekeken en er was nix aan de hand.

Bel vandaag nog, anders kom je niet van je onzekerheid af. Sterkte!!

Angel

7 weken en 5 dagen

Er zijn bureaus die je binnen 24-uur kunnen helpen/onderzoeken. Gewoon bij je huisarts om een verwijsbriefje vragen en een adres waar dat kan. Daar doen ze echt niet moeilijk over.

Niet zo lang blijven wachten joh. Stress is ook niet goed voor jou en je kindje.

Je bent ook al zover dat je waarschijnlijk een hartje kan zien.

Een brutaal mens heeft de halve wereld, dus ga ervoor!!!

Terug
Bovenaan