Ben zo opgelucht!.. nu afwachten..

Hé meiden,

Het is gelukt! We hadden bij de punctie 15 eicellen, er waren er 10 rijp en 9 bevrucht. De emmy's waren allemaal van goede kwaliteit en er is er vanmiddag 1 teruggeplaatst (7 cellig). Wat de de hoeveelheid delingen inhoud weet ik niet precies maar het was goed...

Nikki : Hoe gaat het met je? Besterf je het van de spanning of gaat het nog? Wanneer is jouw dag dat je mag bloeprikken? Ik mag 10 juni. Hoop dat we allebei goed nieuws hebben..

Zo zie je maar..eerst hadden we helemaal geen bevruchting en zo  heb je  9 goede emmy's..

Mo

Super Mo!!

Nu maar hopen dat het teruggeplaatste bevruchte eicelletje een goed plekje zoekt!
Zijn er van de andere 8 ook nog ingevroren?

En nu wachten, wachten, wachten.....

Succes.
Groetjes Bello

Hé Mo,

Wat een goede score! Hoe voel je je? Met mij gaat het, behalve die onzekerheid, wel goed. Ik voel nog helemaal niets. Kan dat eigenlijk al wel? Zou willen dat ik vreselijk misselijk ben of zo….

9 juni mag ik bloed laten prikken, 10 juni de uitslag. Nog even volhouden dus. Sterkte!

Groetjes,
Nikki

Hé Nikki,

Hoe gaat het met jou? Ik word gek!! Ik word zo heen en weer geslingerd van, wel-niet-wel-niet. Heb jij dat ook zo? Ik probeer er niet aan te denken maar dat gaat gewoon niet. Ik heb wel steeds zo'n weeig onderbuikgevoel en van die steekjes...en ik ben ook zooooo moe, ik denk van alle emoties. Ik durf er maar niet vanuit te gaan dat het in één keer goed zal gaan. Ik hoop dat bij jouw ook alles nog op z'n plekkie zit en blijft zitten..

Mo

Helaas geen goed nieuws van mijn kant. Ook de tweede poging is mislukt. De rode duivels zijn al weer doorgebroken. Ben er letterlijk ziek van. Weet het ook ff niet meer.

Mo, hopelijk heb jij volgende week beter nieuws te melden.

Groetjes,
Nikki

Hé Nikki,

Weet niet wat ik zeggen moet want je hebt er geen bal aan...Je moet weer uit het dal klimmen en dat valt niet mee...(je kunt het niet mooier maken dan het is toch?).

Ik word gek van mezelf, ik heb de hele tijd een rare buik, ik vrees het ergste...

Als ik wat weet dan laat ik het weten.

Ik vind het super shit allemaal, waarom is het je nou niet gegund..3 x scheepsrecht toch!? (Word er gewoon kwaad van ).

Hou je goed.

Mo

Hé Nikki,

Nou waar ik al bang voor was is gebeurd....bij ons is het ook mis...
Ik dacht het al omdat ik zo'n hoofdpijn had en een rare buik. Ben wel erg verdrietig maar toch maar gewoon aan het werk gegaan. Thuis zitten heeft ook geen zin...

We hopen maar op onze volgende kans. Ik moet nog horen van het ziekenhuis of er ook embryo's zijn ingevroren.
.

Als we weer zo ver zijn dan laat ik het weten, nu maar even rust..

Mo

Oh Mo!

Had zo gehoopt dat jij wel positief nieuws te melden zo hebben. Het voelt zo oneerlijk!

Ik ben ook gewoon aan het werk. Gelukkig heb ik lieve collega’s die mij de dag door helpen (en genoeg werk te doen).

Wij hebben al het bericht binnen, dat er geen embryo’s zijn ingevroren. Hopelijk is dit bij jullie wel het geval. Eind juni hebben we een evaluatiegesprek. Ben benieuwd of ze wat nieuws te melden hebben en of ze nog wat anders kunnen doen om te zorgen dat de derde poging wel succesvol zal verlopen. En daarna lekker vakantie! Daar ben ik echt wel aan toe.

Veel sterkte en we “spreken” elkaar wel t.z.t.

Groetjes,
Nikki

Terug
Bovenaan