Ben zo trots, ben (weer) tante geworden !!

Jaja, na lang wachten (39wkn) ben ik eindelijk tante geworden van  een meisje...
Mijn zusje is gisteren bevallen van een prachtig mooi meisje met best een bos haar en prachtige blauwe ogen. Maandag werd mijn zusje met spoed opgenomen  i.v.m. zwangerschapsvergiftiging. Dinsdag zou er een begin aan de bevalling gemaakt worden, maar helaas zette het allemaal niet door en werd ze gistermorgen ingeleid.
Na een hele dag in spanning te zitten werden we rond 4 uur gebeld dat de kleine Lara was geboren. Wat is het toch weer een klein wondertje....
Het is mijn zusje en zwager ook zo gegunt nadat ze vorig jaar te horen hadden gekregen dat mijn zwager een tumor heeft  en dat het niet zo eenvoudig zou zijn om dit te kunnen behandelen stortte hun wereld in. Ook zouden ze hoogstwaarschijnlijk geen kindjes samen krijgen en prompt was ze dus zwanger.... Wat mag je dan je handen dicht knijpen dat je dit geluk allemaal nog samen mee mag maken.

Sorry voor mijn ego berichtje, maar zit helemaal alleen met mijn 2 mannetjes thuis en kan het even aan niemand kwijt..

Groetjes Jolanda

Is geen ego berichtje hoor!! Gefeliciteerd en het is een echt klein wondertje als ik jouw verhaal zo hoor, daar mag je zeker trots op zijn!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Geweldig toch!! Fijn dat het je zus toch nog gegund is op de "makkelijke" manier!

Geniet ervan!!

Liefs, Marloes mv Marly & "mupje 2" (17.4wkn)

Hey,
Supergefeliciteerd!!!
Fijn dat ze er is,én dat ze dit samen mee mogen maken.
Ze hebben zoveel te verduren gehad,eindelijk eens een keer goed nieuws!!!
Geniet ervan!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan