Ben zo trots!

A

Anoniem

Guest
Ik ben zo trots op mijn meisje, sinds dinsdag kan ze los lopen. Het gaat steeds beter. Vanmiddag even wat filmpjes gemaakt. Ik hoop dat het lukt om ze te plaatsten, Hyves had helaas weer problemen om ze af te spelen,

Oja bij het eerste filpje moet je ff je hoofd draaien... lekker slim van me!

Een kijken of ik dit ook kan.

Lopen 1
Lopen 2
Lopen 3

Ik hoop dat het lukt zo.

Groetjes Nands, mv Tess (17-08)

Wat ongelooflijk knap zeg !!
Milan denkt gewoon nog ik kan lekker kruipen en dat gaat me makkelijk en snel genoeg.

Jolanda

Wow! kijk d'r nou gaan joh! haha ook lief hoe ze tegen de hond babbelt. Dit gebeurde dinsdag zomaar ineens?

Hé, wat goed van Tess! Tuurlijk ben je dan super trots! Het is ook iets om trots op te zijn. Geniet ervan!

Groetjes,
mama van Tijs

@iljaNY

De afgelopen weken kon ze al heel goed zelf gaan staan, gewoon vanuit haar hurkjes zo recht op. Een weel geleden zag je dat ze probeerde haar voetje op te tillen (ze kan al heel lang achter haar wagentjes lopen) maar het leek net of hij met een magneetje vast zat, dat gezichtje erbij, super om te zien. En dan opeens 1 stapje, op maandag avond al 2 en op dinsdag gewoon 5, 6, 10!  Op woensdag liet ze zonder moeite haar kunsten op een verjaardag van een ander kindje zien en liep daar zo maar even eens tap of 15. Sinds dien is ze niet meer te stoppen, ze loopt meer dan dat ze kruipt. Glim, glim, denk dat ik licht geef onderhand van trots.

Kus aan max.

Wat ontzettend goed zeg!! Ik zit te wachten op de dag dat Siebe gaat lopen (een stuk makkelijker weer). Leuk ook om te zien dat jullie hond het gewoon helemaal oke vindt dat ze zich even aan hem/haar vasthoudt!

Merijn liep 2 weken na zijn eerste verjaardag, dus hij heeft nog één week om het record te verbeteren. Ik ben bang dat hij er toch langer over gaat doen, want hij maakt nog niet echt aanstalten. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Groetjes Fonske

Wat een geweldige filmpjes!!! En ze loopt ook al zo lekker zeker!! Geen recht lijn misschien, maar wel op haar doel af! Super hoor!!

Ellen mv Julian

heee geweldig de eerste Tess die loopt.
Met recht een trotse moeder hoor, leuke filmpjes

Liefs sandra

Terug
Bovenaan