ben zo ziek

hey zazzie,

hoe ver ben je in je zwangerschap?
Ik ben nu 10,1 week, en heb de eerste 7 weken mezelf behoorlijk beroerd gevoeld, daarna ben ik op advies van de verloskundige gravitamon gaan slikken ( ipv. vitaal zwanger van kruidvat) sinds ik dat slik en dat kan toeval zijn maar goed voel ik me veel beter. Ben wel heel erg vermoeid maar zeker minder misselijk.
Veel fruit eten hielp bij mij ook wel redelijk.
sterkte in ieder geval
groetjes

Ha Zazzie,
Ik weet niet precies wat je kwalen zijn maar ik was bij mijn 1e zwangerschap ook heel erg ziek, misselijk, overgeven. Echt niet grappig! Als het echt te gek wordt kun je bij je HA hiervoor zetpillen halen, deze werken goed tegen de misselijkheid. Er bestaan ook speciale polsbanden tegen het misselijk zijn en lollies, even googelen. Of het echt zal werken is bij iedereen verschillend maar je kunt het proberen. Even volhouden meid, uiteindelijk zal het minder worden!
Liefs!

Hey meiden,

Ik lees dat iedereen in de eerste weken altijd misselijk is enzo, maar zijn er ook meiden die (net als ik) aan de diaree zijn... ? Ik dacht altijd dat als je zwanger bent juist last van obstipatie had....

Ja had ik ook - en toch ook een paar keer wat obstipatie. Vond het ook wel apart ;-) Zowiezo wel gevoelige darmen, normaal ook met ongesteld zijn en nu is het helaas nog niet helemaal over qua winderigheid (ben juni uitgerekend). Dat buikgriepje helpt ook niet echt haha

Hai Zazzie,

Ik ben ook zo ziek ben een week thuis geleven van mijn werk hing daar ook boven de pot...Ik heb van de HA emesafene of zoiets gekregen en dat hielp de 1e 2 weken wel goed maar nu krijg ik het gevoel dat het steeds minder helpt.
Ik hield niks binnen heb jij dat ook?
Miscchien moet je de HA ff bellen of je wat kan krijgen anders kom je haast de dag niet door!

@ 1e keer: ik heb het ook de ene keer diaree en dan weer obstipatie er is geen pijl op te trekken.
Heb ook erg gevoelige darmen.

Tja je moet er wat voor overhebben dat blijkt!
Iedereen sterkte toegewenst!

Groetjes

Terug
Bovenaan