Ben zomaar even nieuwsgierig

Hey meiden,

Ben zomaar even nieuwsgierig waar jullie vandaan komen en wat je voor werk doet.
Als je dit niet wil vertellen ook prima. Het is immers geen prive forum.
Ik woon in de provincie zeeland en onze woonplaats valt onder de gemeente Vlisingen.
Ik werk in de zorg als verzorgende IG.

hallo :)

ten 1e gefeliciteerd!! ;)

ik woon in culemborg provincie Gelderland maar ook op de grens met utrecht en werk in breukelen aan de a2 bij de shell bij de bakery :)

ik zal me even trouwens ook even aan je voorstellen ;) ik ben 1 van de 1e personen die van deze "club" lid is geworden..zeg maar..10 augustus laatste pil geslikt..en onregelmatig ongesteld daarom ben ik in twijfel of ik laatste week november ben uitgerekend of dat ik 1e week dec ben uitgerekend,,donderdag heb ik een echo..en dan weet ik meer...

xxx hilmar

Wat toevallig, ik woon ook in de provincie zeeland,....eiland tholen!Ik ben fultime huisvrouw en heb al 3 kindjes 2 meiden van 9 en 7 en 1 jonge man van 6!!!!Ik heb trouwens de verloskundige gebeld en 3 mei mogen we voor de eerste echo!!!Spannendddddddddddd!!!!!!

Hai Peet,

Ik woon in Den Haag (Leidschenveen) en werk 20km verderop bij een luxe parfumerie (al bijna 16 jaar) Overigens geen Douglas of Ici Paris maar een familie bedrijf.

Liefs Lynn.

Ow wat wonen jullie een eind uit de buurt..

Ik kom uit Limburg. Ik werk in Valkenburg bij jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Kruidvat haha. (als jullie ooit in de buurt zijn ;))

Ben daar medeleidinggevende sinds kort en werk er met heel veel plezier.

Dit is mijn tweede zwangerschap. Mijn zoontje is net 1,5 geworden. (superleeftijd)

Liefs

Hallo!
Ik ben aan het verhuizen, ga naar flevoland!
Ben IC-verpleegkundige..
Niemand anders in deze omstreken??

Terug
Bovenaan