A
Anoniem
Guest
... En dat alleen omdat ik 2 dagen over tijd ben. Heb vorige week de hele week het gevoel gehad dat ik ongi zou worden en ben het nog steeds niet (zaterdag 23 ste NOD). Heb ook steeds tegen mijn man geroepen dat ik niet zwanger ben want ik voel niets (behalve dat ik nu en dan het gevoel heb dat ik ongi moet worden)
Omdat ik niet precies weet hoe lang mijn cyclus is, de vorige keer 33 dagen (keer daarvoor gebruikte ik nog de pil), zit nu op dag 35 ben ik dus heel nerveus.. wel of niet....Moet toch nog maar een paar dagen wachten voor ik meer weet, maar wordt gewoon misselijk van de zenuwen.
Wat zou het handig zijn als je een aan/uit knopje had om er even niet aan te denken!
Nou, dat hebben jullie vast ook regelmatig als je rond je NOD zit!
groetjes
klarie
Omdat ik niet precies weet hoe lang mijn cyclus is, de vorige keer 33 dagen (keer daarvoor gebruikte ik nog de pil), zit nu op dag 35 ben ik dus heel nerveus.. wel of niet....Moet toch nog maar een paar dagen wachten voor ik meer weet, maar wordt gewoon misselijk van de zenuwen.
Wat zou het handig zijn als je een aan/uit knopje had om er even niet aan te denken!
Nou, dat hebben jullie vast ook regelmatig als je rond je NOD zit!
groetjes
klarie