Ben zooo nerveus dat ik er misselijk van wordt!

A

Anoniem

Guest
... En dat alleen omdat ik 2 dagen over tijd ben. Heb vorige week de hele week het gevoel gehad dat ik ongi zou worden en ben het nog steeds niet (zaterdag 23 ste NOD). Heb ook steeds tegen mijn man geroepen dat ik niet zwanger ben want ik voel niets (behalve dat ik nu en dan het gevoel heb dat ik ongi moet worden)
Omdat ik niet precies weet hoe lang mijn cyclus is, de vorige keer 33 dagen (keer daarvoor gebruikte ik nog de pil), zit nu op dag 35 ben ik dus heel nerveus.. wel of niet....Moet toch nog maar een paar dagen wachten voor ik meer weet, maar wordt gewoon misselijk van de zenuwen.
Wat zou het handig zijn als je een aan/uit knopje had om er even niet aan te denken!
Nou, dat hebben jullie vast ook regelmatig als je rond je NOD zit!

groetjes
klarie

ik zou zeggen probeer een test te doen, en hopelijk met goed nieuws
succes meid

Ik ben het met linda eens hoor......gooi er een test tegenaan ! Duim voor je, succes meid !

Liefs happy

Ik zou ook zeker een test doen. Heel veel succes ermee!
Ik hoop voor je dat je goed nieuws hebt.

Groetjes

Ik zou zeggen doe de test en je weet het! Ik zou niet zo lang kunnen wachten, echt té spannend!!! Succes meid!

Tja, ik ben gewoon eigenwijs.. heb vorige maand te vroeg getest en werd de dag erna ongi, dus dat wil ik ook weer niet. Maar goed, het is inmiddels woensdag en nog geen menstrutatie, dus denk ik nu toch echt dat het wel zo is, maar ik ben aan het werk, heb thuis 2 kleine meiden en kom er niet aan toe een test te kopen, ook omdat ik eigenlijk nog even wil wachten, zal vanmiddag kijken of ik een test kan  kopen en dan morgenochtend testen. Voel me nu wel weer beter, niet meer zo nerveus dat ik er misselijk van ben ofzo..
Wel moeilijk concentreren als je zo met andere dingen bezig bent! Hopelijk merkt mijn baas er niets van...

tot morgen
klarie

Terug
Bovenaan