ben zooooo trots!!!

Hoi meiden,

Afgelopen zaterdag was ik in de keuken bezig en mijn vriend zat op de bank met de laptop en ik hoorde zoveel herrie uit het midden van de woonkamer bij Isabelle vandaan komen, dat ik vroeg: wat is ze toch aan het doen?
Zegt mijn vriend: kom gauw kijken, je gelooft je ogen niet!
Was ze gewoon met de loopauto door de kamer aan het lopen!
En trots dat ze keek!
Sindsdien gaat ze steeds erachter staan en dan zegt ze vroem vroem!
Zo schattig!!!!
Ik heb er natuurlijk ook een foto van gemaakt! (hij is wel een beetje wazig en Stefan houdt haar vast, maar ze is zelf gaan staan en daarna gaan lopen!)

Liefs van een supertrotse  Monica

Goed zo Isabelle!! Het begin is er!
Ik kan me voorstellen dat je trots bent op je dochter!
Ook wij zijn trots op Bente, die heeft niet geleerd om te lopen maar om eindelijk van haar plek te komen en wel door op haar billen te schuiven. Ze is nu 14 maand en we hebben bijna de vlag uitgehangen, hahaha

Groetjes danielle, mv Bente

Hoi Monica!
Heerlijk he, die stappen van je kind!!!(Letterlijk en figuurlijk!)Wat worden ze dan groot he opeens!
Lenthe loop sinds 1 week los, echt van de ene op de andere dag.(Had ze best een paar daagjes eerder mogen doen, laten we zeggen...bij de lentewandeling ofzo...)
Derde kind, maar blijft onwijs leuk om te zien.Meteen manlief gebeld ha ha!!!
Dus herken je enthousiasme helemaal!
Lekker van genieten!!!
Groetjes Roos.

Heej Monica,
Nog effe dit...Had jij toevallig een wit plastic snijplank mee met de lentewandeling?
Mijn moeder kwam ermee, herkende hem niet als iets van haar zelf, ik ook niet echt, maar dacht opeens aan jou, omdat jij taart mee had....
Anders is hij waarschijnlijk blijven liggen na een van de bbq-s afgelopen zomer van ons, is 'ie van vrienden van ons waarschijnlijk.Maar ik dacht, ik probeer 't eerst effe bij jou.Hij is wit en er staat op dat 'ie van de Ikea komt...
Groetjes Roos.

heey monica....super..dat kleine isabelle opeens lekker door de kamer achter de loop auto rond stapt..nicky pakt haar lopauto ook steeds vaker ,dus wie weet,loopt ze straks ook door de kamer.liefs,karin

hoihoi,

ik las het net ook al op je site wat goed zeg. bij de volgende wandeling mag ze gezellig naast elounda, nicky (en wie weet wie...) steentjes rapen op de terug weg hahaha

succes en geniet er van

groetjes linda

hey monica,

Super he!!! echt geweldig!! haha.nu kelwin nog.. die is maar 2 daagjes jonger:p maar ik zie hem nog niet los  gaan lopen:p haha.. de bank en tafel en box om langs te lopen zijn nog veel te vertrouwd.. daarbuiten is het allemaal eng!!
geniet van isabelle!! enne.. laat mama maar flink achter je aan rennen straks!!!

Liefs, Christien

Hoi meiden,

En vandaag wilde ze dus niet lopen!
Continue huilen en gewoon blijven zitten op haar pamperkontje!
Wel kruipen natuurlijk, maar op de momenten dat ik het had over stappen stappen ging ze pontificaal op haar kont zitten en stak haar armpjes uit naar mij zo van: pak me maar op, ik ga echt  niet stappen!
Maar goed, wie weet morgen weer en dan is het nu wachten tot het moment dat ze los gaat lopen.

@Roos: die witte snijplank is inderdaad van mij, kwam er gisteravond achter dat ik hem niet had toen ik kip wilde snijden...
(klinkt net alsof ik dat nooit eet, maar Stefan snijdt vrijwel altijd de kip en die dacht gewoon steeds: oh, die staat vast in de vaatwasser...)
Ik heb hem niet nodig hoor, ik haal zo weer een nieuwe.
Misschien handig voor je moeder...

Nou, ik ga nu lekker douchen na mij uitgeleefd te hebben tijdens de bodyjamles, gelukkig kunnen jullie mij niet ruiken!

Liefs Monica

Terug
Bovenaan