ben zow benieuwd.....

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

als ik van mijn laatste cyclus uit moet gaan heb ik dit weekend mijn NOD. Ik ben benieuwd wat het gaat worden, misschien duurt het wel weer langer deze maand,
Ik heb wel gevoelige borsten, vooral aan de zijkant veel steken, en witte vloed, een beetje uiercreme achtig iets  en ik had enorme steken in mijn lies!!! ook heb ik 2 weken geleden 4 dagen last gehad van bruine afscheiding.

ik ben zo benieuwd!! hoe is het met jullie? bij jullie als iets beter of ook van deze spannende tijden, wie heeft dir ook en is ook het weekend de NOD

xx kim

Hoi hoi!

Nou je bent in ieder geval niet de enige die rond dit weekend zijn NOD zou moeten hebben. Hier ergens staat ook een topic erover, iets met 30 nov NOD .. Ook ik sta er tussen morgen meot ik mijn NOD hebben! Tot nu toe nog geen verschijnselen dat de rode duivels er aan komen maar ook nog geen verschijnselen dat ik zwanger ben .. Net opeens toen ik achter de pc ging werd ik misselijk, hield na 20 á 25 minuutjes op maarja dat kan ook dat gekke lichaam van me zijn he! Want je lichaam kan je soms behoorlijk voor de gek houden.
Maar meis, kom gezellig in dat andere topic mee kletsen zijn daar nog veel meer dames die binnenkort hun NOD moeten krijgen!
Ik duim voor je dat het raak is .. Nu is het afwachten voor jou zowel voor mij!

Hou me op de hoogte!

Liefs, Maike.

Hey.

Ja spannende tijden weer he, rond je NOD.
Als het goed is is die van mij aankomende zondag.
Eergisterochtend, helder rood/roze bloed verloren 's avonds.
's ochtends alleen een beetje oud bruin bloed en tot nu toe niks te bekennen.
Temp. is wel omlaag gegaan, dus hou in mijn achterhoofd dat ik wel ongi ga worden.
Aanstaande maandag is mijn man jarig, als er dan nog geen r.d. zijn dan ga ik testen.
Wie weet heb ik een leuk verjaardagscadeau.
hihi...misschien gaan we deze ronde wel met de pufbus me he?
Duim voor je.

Groeten van Miena

hoi kim ik ben ook overtijd   wij gaan vrijdag een test doen   dit is nu de eerste keer dat ik gestopt ben met de pil dus ook spannend ik heb ook veel slijm verlies en weeig gevoel onder mijn rug en dat heb ik ook  gehad toen ik van mijn eerste zwanger was en  dat donkere kan zijn als het zich heefd ingenesteld   heb ik ook gehad week geleden   ik denk zelf dat ik zwanger ben en dat vorige week de inesteling had   omdat ik ook rood bruin had en ook meteen weer weg was succes

Terug
Bovenaan