Ben zwanger!!! Maar voel zo weinig....

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden!
Ik ben er net achter dat ik zwanger ben. Heel pril nog, 4 weken en 3 dagen.
Heb maar weinig zwangerschapskwaaltjes. Ik moet wel veel plassen, heb het eigenlijk continu koud maar verder...
Af en toe wat steekjes in mijn buik, een beetje een menstruatie achtig gevoel. Maar geen pijn in mijn borsten of misselijkheid.
Herkennen jullie dit?
Maak me natuurlijk weer hartstikke zorgen of alles wel goed gaat. Om ons heen nogal veel miskramen meegemaakt en dat maakt het toch spannend.
Wat voor kwaaltjes hadden jullie die eerste prille weken?
Liefs, Billie,
4 weken, 3 dagen, 1e kindje

nou ik had/heb pijnlijke/gevoelige borsten en ik moest ook veel naar het toilet en verder niks.ja nu de laatste weken veel maagzuur/oprispingen.maar verder ook niet misselijk ofzo hoor.

(19 weken en 1 dag)

groetjes esther27

Ik voelde in het begin ook niks. Kwam er pas achter dat ik zwanger was na 6 weken omdat ik een test had gedaan. Voor die tijd dus zeker niks gemerkt.

Ik ben tot nu toe ook bijna niet misselijk geweest. En die enkele keer dat ik me even iets misselijk voelde was pas na 8 weken. Wel moet ik veel plassen (en nu nog steeds trouwens met 18 weken zwangerschap, vooral snachts).

Ik wens je een fijne en onbezorgde zwangerschap toe!!

he billie
nou je hoef je geen zorgen te maken hoor
ik was ook al 6 weken zwanger en ik dacht van laat ik maar eens een test halen
en ja hoor ik was zwanger maar inmiddels ben ik nu 15wk en 4dgn en ik heb
nog steeds geen echte klachten voel me gewoon super
het enigste wat ik kan merken dat ik zwanger bent dat is mijn buik
ik had al een buikje rond de 7e a 8e week   (tis mijn 2e zw schap) maar ik zou zeggen
geniet er van
groetjes witte

hoi Billie,

Ik had in week 4 en 5 ook alleen maar de klachten die jij beschrijft,
maar dat is nu , week 7, wel veranderd. Vandaag twee keer overgegeven en
ben zo misselijk dat ik niet normaal kan functioneren, en dat terwijl ik het vreselijk druk heb
met m'n werk en we gaan volgende week verhuizen !! Ik weet niet hoe ik het allemaal voor
elkaar moet krijgen....
Dus ik hoop voor jouw dat de kwaaltjes blijven mee vallen !

hallo Billie

ik ben nu 6 weken zwanger van mijn 1ste kindje.
ik snap goed wat je bedoeld, ik merk eigenlijk ook maar heel
weinig.Ik voel vanaf de eerste week wel een soort van
menstruatiepijn in mijn buik en heb gevoelige borsten, maar daar blijft het dan ook bij. Misschien maar goed ook natuurlijk want al dat overgeven enzo, ja daar zit je eigenlijk ook niet op te wachten toch!? maar toch raar er groeit een baby in mijn buik en ik merk er nu nog maar zo weinig van.(dat komt vast nog wel)

wanneer heb je je eerste echo?
(ik krijg hem bij ongeveer 12 weken)

ik wens je een fijne zwangerschap en veel geluk
groetjes kelly

Hey Billie

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ook ik had in het begin niet echt ergens last van, mijn borsten waren wel gevoelig en begonnen ook vrij snel te groeien maar verder had ik nergens last van.
Rond de 7 weken was ik opeens heel erg moe en paste ik geen enkele BH meer maar verder nergens last van. Nu ben ik bijna 16 weken en is de vermoeidheid ook al een heel stuk minder.
Soms denk ik wel eens ben ik echt wel zwanger? Maar dan zie ik mijn buik, dan weet ik dat het echt zo is.

Ik zou zeggen geniet ervan!!!!

Groetjes Anke

Hai meiden,

Ik ben nu 9,5 weken zwanger (eerste keer, maar na 4 jaar proberen en ziekenhuisbezoek). Pas vanaf week 6 werd ik misselijk en kreeg ik last van mijn darmen en steken in mijn onderbuik. Die kwalen zijn gebleven tot gisteren. Opeens voel ik me beter. Dat geeft ook weer bezorgdheid, want nu denk ik gaat alles wel goed? Kortom, volgens mij is er niet zoveel over te zeggen. Bij iedereen is het anders en is ben pas gerust bij een echo in week 12, ook al heb ik een echo gehad in week 7 en het hartje zien kloppen. Veel succes allemaal en sterkte met de bezorgdheid.
Mireille  

Terug
Bovenaan