ben zwanger yahoe...

vandaag test gedaan stickdip van sensitest gaf licht streepje:) voelde me zo onzeker nog maar test van sensitest mmar toen extra sensitive weer licht streepje.. nog steeds onzeker (stom ey) nog maar zo'n dipsstick weer licht streepje
toch nog maar om clearbleu gegaan... en daar stond het duidelijk zwanger!!!!!!!
wat een raar gevoel krijg je dan zeg.. voelt heel raar. kreeg ineens gevoel kunnen wij dit wel zullen we wel goede ouders zijn enzovoort enzovoort... echt heel apart. maar na test van clearbleu dringt het wel door.. heb zelfs m'n zus laten komen kijken naar testen omdat ik bang was dat ik die streepjes verbeelde...
ben nu echt heel blij vind echt moeilijk om mond te houden want ben zo trots!!!!!!!!!!!!!

Hoi mariettebl,

Van harte gefeliciteerd!!!! Het kan inderdaad nog al onwerkelijk aanvoelen, maar het went snel genoeg,,,

Ga nu maar lekker genieten!!

Groetjes MIranda

Hi Mariettebl,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ja het voelt heel onwerkelijk he als je zo een test positief in je handen houd! Ik had dat ook hoor, en nu dat ik 16 weken zwanger ben bijna heb ik het nog steeds! Je bent er enerzijds gewend aan het raken maar anderzijds blijft het nog steeds onwerkelijk dat je zo een klein wurmpje in je hebt groeien! Maar nogmaals van harte!!! En geniet van deze blijde tijd!!

Liefs Janne

hoi mariettebl,

gefeliciteerd! k ben er gister achter gekomen dat ik ook weer zwanger ben na 2 miskramen! dus alst goed is zien we elkaar binnenkort opt april forum..

veel succes en plezier de komende tijd!

liefs shari

Hi Shari,

Ook jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Het zal wel even een zenuwachtige periode wezen, heel veel sterkte! En probeer ervan te genieten!

Liefs Janne

Nee hoor, geen droom. Ook al had ik tot de eerste afspraak bij de VK ook de neiging iedere dag een test te doen!!! Als er zwanger staat dan is dat ook zo, gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan