benaming bepaalde woorden

Hallo,

Hoe gaan jullie het mannelijk en het vrouwelijk geslacht noemen naar jullie kinderen. Zelf vind ik het mannelijk geslacht niet zo moeilijk, piemel. Maar het vrouwelijk geslacht vind ik lastiger. Ik denk dat het vagina gaat worden, maar wat doen jullie.

Carina

Leuke vraag, maar heb er eigenlijks nog nooit over nagedacht. Mannelijk is idd makkelijk gewoon piemel, maar vrouwelijk geslacht??? Als iemand suggestie's heeft laat het weten zou ik zeggen.

Hoi,

leuke vraag, eens even kijken.........spleetje misschien? Of bloempje (neeeeeeeeeeeeee) of poes (neeeeeeeee) Kunnen we er geen prijsvraag van maken  Ik denk als ze wat ouder is idd vagina. En bij mannen piemel of...........................
Wie volgt?

x Esther

hoi,

aaargh daar wil ik nog niet over denken. Daar ben ik nog niet aan toe hoor :)
Mijn moeder zei volgens mij altijd ''plassertje'' zowel bij mijn broer als bij mij.

Elke

hoi,
haha idd een leuke vraag! En ik zou het ook niet weten. Mijn moeder zei altijd piemie en muisje.    Misschien plassertje......weet het echt niet.
Als ik lynn aan het wassen ben  noem ik meestal op wat ik aan het wassen ben en nu zeg ik nog " ff kontje wassen". Maar ja het is niet haar kont dus moet toch echt gaan verzinnen wat ik ga zeggen.
groetjes cobie

Erikjan kwam zelf met pipi, dat doe je er inderdaad mee in het duits, ik vond het wel grappig en ik denk dat het zo blijft, kan ook bij een meisje. En mijn moeder zei vroeger ook plassertje. Ik vind het belgische ook wel grappig, foef voor een meisje, haha!
Ik hoorde laaatst ook een meisje fluitje zeggen, maar dat heb ik ook al bij jongens gehoord. Tja en wat is er verder nog....???

Janine

Wij gaan denk ik ook gewoon plassertje gebruiken, hebben mijn ouders altijd gedaan voor zowel mijn broer als voor mij. Wij hebben straks 2 zoontjes en ik vind piemel zelf niet zo'n leuk woord voor die kleintjes en je moet het toch een naam geven he!

Terug
Bovenaan