benauwd,misselijk en pijn aan ribben!

hello ladie's!

sonds een dag of 4 ben ik toch echt misselijk..kan niet meer veel eten en mijn ribben doen echt zeer soms! ook heb ik vaak dat ik heel erg benauwd ben.
de buik heeft ook weer een groei gemaakt viel me vanmorgen op in de spiegel!
denk dat het tijd wordt dat hij eens lekker gaat indalen hahaha

hebben er meer hier last van ?
Liefs Kim 30,5wkn

Hee Kim,

Ik herken je verhaal..Maar ik heb er vooral 's nachts last van..
Je moet er maar voor zorgen dat je kleine beetjes eet over de gehele dag, dan wordt de misselijkheid misschien wat minder..

Succes..

Marleen
30weken en 4 dagen

hai kim ik ben ook de laatste dagen misselijk,echt erg!Benauwd ben ik niet maar ik stik wel de moord van buikpijn vooral onderin m,n buik doet het zeer ik weet ook niet wat het is,volgens m,n vriend zit m,n buik wel lager maar zelf evaar ik dat niet zo het is gewoon 1groot geheel!
Ik hoop ook dat de kleine snel gaat indalen dan krijg ik wat meer lucht!
Ja de laatste loodjes he???!!
sterkte ermee!
xxx
31wk3dg

Hoi,

ook hier herkenbaar. Uit mijn vorige zwangerschap dan. Was ik 22 weken misselijk geweest, vanaf een week of 33 weer opnieuw :( En maagzuur had ik toen zoveel (en dat heb ik nu al, met 27 weken)
Benauwdheid is ook heel logisch te verklaren, je longen hebben lang niet meer zoveel ruimte. Wel goed om in de gaten te houden, je voelt denk ik zelf wel of het goed zit of niet. Doordat je minder doorademt kun je ook veel eerder bijv. een longontsteking krijgen.

Sterkte met de laatste loodjes (probeer er ook van te genieten want je weet niet hoe lang dat nog kan en de tijd vliegt voorbij nu...)

groetjes Natasja

Hello,

Ook hier een met last van maagzuur, misselijkheid en benauwdheid.
Daarbij een brandende rand onder mijn borsten alsof mijn huid in de brand staat (dit schijnen de organen te zijn die aan de kant gedrukt worden).

's avonds na mijn werk gelijk bh uit en hemdje aan.

Kan ook niet wachten tot de kleine indaalt, dat schijnt idd meer lucht te geven.
Maar zullen vast ook weer kwaaltjes tegenover staan hahaha.

Heerlijk he zwanger zijn :D t geeft in iedergeval heel duidelijk aan dat er iets mega speciaals aan de gang is. Enne die gedachte verzacht gelijk alle kwaaltjes (voor mij dan).

Groetjes,
Anne

30w 3 dg

Ik herken het ook! Ik voel echt dat ik minder adem heb en dat misselijke heb ik ook sinds een week ongeveer.

Ik herken het gevoel, vooral de pijn aan mijn ribben is niet leuk meer. En het brandend maagzuur heb ik vooral s'nachts last van en heb daarom mijn hoofdeinde van het bed wat hoger gedaan, en het help tegen het maagzuur maar niet tegen een zere nek :S.

Sterkte allemaal
Groetjes Ingrid 31 w 5d

Terug
Bovenaan