Benauwd na voeding?

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Herkent iemand dit: ons kindje is nu 6 weken en is na de fles best wel benauwd. Hij knort, heeft een zwaardere ademhaling. Het cb zegt dat dit slijm is, maar ik hoor graag of iemand dit herkent en wat dat bij jullie is?</span></p>

Geef je borstvoeding? Ik herken het een beetje maar dat was alleen bij het enkele flesje flesvoeding wat ze heeft gehad. Ik dacht dat het toch een soort allergie was die slijmvoorming. Met borstvoeding had ze t niet dus ben ik dat blijven geven. Ik hield mijn dochter dan wel omhoog. Succes ermee

Die van ons ( morgen 5 weekjes oud) heeft dat ook na de voeding... ze zeiden bij cb dat het vaker voorkomt bij baby’s .. ik hou de kleine goed recht op na voeding..

Ik geef flesvoeding. Hij heeft de laatste tijd veel onverklaarbare uitslag, dus ik dacht misschien is het een koemelkallergie. Aangezien dat ook een symptoom is en hij zo knort en benauwd is. 

Ja dat zeiden ze bij mij ook Peg, maar ik vraag me gewoon af wat ‘normaal’ is en wat niet. Ik vind het akelig klinken als hij steeds benauwd is na de voeding

Terug
Bovenaan