benauwd 's avonds en 's nachts

Hallo,

Mijn zoon van 12,5 week heeft 's avonds en 's nachts altijd een verstopte neus. We hebben het matrasje al wat hoger liggen en hij krigjt ook neusspray voordat hij gaat slapen. Wat kan je hier nog meer aan doen?

Alvast bedankt
Nanny
 
Een gesneden ui op zijn kamer leggen, wil ook nog wel eens helpen. Of Luuf (let op wel voor baby;s nemen) Op zijn borst en ruggetje smeren. Volgens mij mag je vanaf 3 mnd ook de Zwitsal met Eucalyptus gebruiken in badje.. Overdag goed ventileren, en dan houd het wel zo'n beetje op denk ik....Ze mogen nog niet zoveel hè als ze zo klein zijn....
Het hoeft ook niet echt verkouden te zijn, het kan ook gewoon door stofjes etc. verstopt raken..alles moet nog wennen en leren functioneren natuurlijk.

Groetjes Sas
 
Een gesneden ui op zijn kamer leggen, wil ook nog wel eens helpen. Of Luuf (let op wel voor baby;s nemen) Op zijn borst en ruggetje smeren. Volgens mij mag je vanaf 3 mnd ook de Zwitsal met Eucalyptus gebruiken in badje.. Overdag goed ventileren, en dan houd het wel zo'n beetje op denk ik....Ze mogen nog niet zoveel hè als ze zo klein zijn....
Het hoeft ook niet echt verkouden te zijn, het kan ook gewoon door stofjes etc. verstopt raken..alles moet nog wennen en leren functioneren natuurlijk.

Groetjes Sas
 
Hoi,
Vraagje.. hebben jullie de verwarming aan staan?? Bij ons is het zonder verwarming 14-15 graden. Het is niet warm maar we hebben het advies gekregen absoluut geen verwarming aan te zetten en de lage temperatuur maakt niet uit. Lekkere slaap zak aan. We merken een enorm verschil. Met verwarming had Xavi (onze zoon) een verstopte neus en zonder verwarming niet. En toen hij een verstopt neusje had heb ik een schaal met heet water met een kapot geknipt kamille theezakje naast zijn bed gezet. De tip van de ui heb ik ook heel veel gehoord en dat het positief werkt. Wij hebben het niet geprobeerd omdat we erachter kwamen dat het bij ons aan de verwarming lag.

Succes
p.s. tip voor verstopte neusjes /veel snot. Van otrivin de spray en of druppels en daarbij het uitzuigapparaatje (ik weet niet hoe het heet hahaha). Op de site van otrivin vindt je de info. WIj vinden het de uitviding van de eeuw!!!

Groetjes,
Mandy
 
dank je wel voor de info. Van die verwarming zal ik in de gaten houden. Die staat inderdaad aan in zijn kamer. Maar hij is nu ook weer verkouden....haha

Groetjes,
Nanny
 
Terug
Bovenaan