benauwd

Hebben jullie dat ook....ik kan het soms zo benauwd hebben...Dan moet ik echt even uitblazen. Zeker als ik veel doe op dat moment. Maar ook als ik me uitgekleed heb en pyama aan heb gedaan...al ik dan op bed lig moet ik echt even bijkomen....

Ik weet het het hoort erbij. Had het bij Charlotte ook, maar pas tegen de 30 weken.

gr LInda

Ik heb er ook soms last van. Vooral het fietsen naar mijn werk toe. Ik voel dat ik niet meer zo diep kan inademen. Ik ben nu ook nog eens snotverkouden, ademen gaat nu helemaal met moeite.

Sterkte!

Hallo
ook heel herkenbaar voor mij ben nu zwanger van de tweede en nu 24 weken had dit bij de eerste ook  veel later.
ben nu al moe als ik de trap oploop. ben dus niet de enige.
fijne zwangerschap
groetjes

Hoi

Ik ben ook 24 weken zwanger en voel al een week of 3 dat het 1-2 minuten duurt om weer op adem te komen naar dat ik de trap heb genomen. Als ik buiten iets harder loop voel ik bandenpijn dus sporten zit er niet echt in voor mij.... Afgelopen twee weken ben ik on/off verkouden en dat helpt niet echt. Vorige week ben ik buiten zelf twee keer gevallen met als resultaat blauwe knien en een pijnlijke schouder. Ik heb daarna met VK en huisarts gebeld - niet echt normaal voor mij om te vallen. Ze denken dat het een virus is die de evenwichtsorgaan aantast maar als ik nog een keer val moet ik met een urinetest mij melden bij de huisaarts.

Mor 74

Terug
Bovenaan