Benauwd??

hallo!

zijn er meer meiden die last hebben van benauwdheid? ik ben nu sinds 2 weken met vlagen behoorlijk benauwd en m'n neus zit al "dicht" sinds heb begin van m'n zwangerschap (maar daar ben ik niet benauwd door).
zou er wat aan te doen zijn? (ben nu ruim 10 weken)

groetjes sabine

Hey,
heb ik gelukkig niet gehad maar je kan er niks tegen doen. Gewon rustig gaan zitten en op je ademhaling letten.

Ik heb wel een aantal keren gehad dat mijn hart oversloeg of op hol sloeg. Maar dat is nu minder geworden.

Komt allemaal omdat je lichaam druk druk druk is.

Ester

Hey,
Ik herken het wel een beetje, ik heb het met vlagen dat ik echt zonder reden buiten adem ben. En in de ochtend word ik altijd wakker met een verstopte neus, ook echt een zwangerschapskwaaltje (had ik vorige zwangerschap ook).

Succes

Hey S,

Wat irri dat je benauwd bent. Dat ken ik niet. Wel die verstopte neus maar dat hoort zo. Verdikt slijmvlies van je neusholte is een zwangerschapskwaal. Ik snurk sinds ik zwanger ben...echt niet leuk! Maar goed het hoort er nu eenmaal bij.

Hoop dat de benauwdheid snel over is joh.

Groetjes Peet

ik heb dat sinds een paar dagen, dat ik erg benauwd ben.  
Is erg vervelend, maarja kan er weinig tegen doen.
Ik nog wel denken dat ik verkouden word, maar dat heeft dus met een zwangerschap te maken.

Groetjes
Conny

Hoi,

Ik ben blij dat ik dit lees.
Ik ben ook zo super benauwd. Soms als ik te druk praat ben ik al helemaal buiten adem.
Ook heb ik een verstopte neus.
De ene keer dan kan ik rennen en is er niks aan de hand en de andere keer sta ik boven aan de trap al te hijgen.

Liefs Suzie

Terug
Bovenaan