benauwd

A

Anoniem

Guest

hey,

de laatste 2 weken heb ik het steeds wat benauwd. het is niet heel extreem hoor maar soms wel wat vervelend.
ik heb het vaak als ik lig (maakt niet uit hoe) of als ik kramp in mijn buik heb, of bij harde buiken.

ik dacht dat als de kleine ingedaalt is je minder benauwd zou zijn, maar ik had daarvoor echt nergens last van.

of zou het gewoon komen door de (gezonde) spanning, zenuwachtig enz enz.

groetjes
jippie 39+6

Hoi,

Ik heb astma door de zwangerschap. Voel je verkouden ofzo?
Want als je het benauwd hebt zal ik toch effe contact met je vk of ha
opnemen. Want ik weet het is niet fijn. Ik heb nu een inhaler en het helpt echt.
Nog wel lichtjes benauwd maar het gaat beter.

Succes meid!

Liefs An 40 weken zwanger

nee ik voel me niet verkouden.

maar ik zal het de volgende keer wel even vragen aan de vk.
als ik een bepaalde ademhalings techniek gebruik gaat het wel beter, dus ik denk zelf dat het door de spanning komt

groetjes

hoi hoi
ik heb het ook al vanaf week 20 benauwd en hoe groter het kind wordt hoe erger het werd het is mijn ook de spanning en verkeerde ademhaling
maar ik weet wat je bedoeld als je een harde buik krijgt ik krijg dan ook nog erger ik krijg het heet en voel me eng
volgens de vk kan het geen kwaad maar ik vind het heel vervelend ik heb af en toe geen puff om met iemaand te praten en hoe meer ik eraan denk hoe erger het wordt
nou ja des te groter is de opluchting misschien voor ons als de baby eruit puffffffff
ik hoop in ieder geval van wel ik hoor van andere dat het inderdaad als een verademing voelt als de baby er is dus daar vestig ik mijn hoop nu op
en nu maar hopen dat het niert te lamg meer duurt
puf puf
gr marina 39w6d

Terug
Bovenaan