Benauwd?!

Hi meiden! hoe is het met jullie? het begint nu toch wel wat zwaarder te worden he.... ik merk dat ik best benauwd ben de laatste dagen, hebben jullie dit ook? Sowieso ben ik snel uitgeput als ik de trap op loop.. maar ben ook best benauwd als ik op de bank zit of in bed lig.. ben benieuwd of jullie dit herkennen!
 
Hallo denise zelf ben ik niet benauwd als ik op de bank of bed lig. Ik ben wel benauwd als ik de trap loop of een stukje loop. Maar met een hb van 6.4 is dat denk ik niet zo raar. Xxx ziana
 
Ik ben benauwd of heb het snel warm dat ik iedere nacht met open raam slaap voor frisse lucht .

Ik wordt ook snel moe met trapen lopen . Maar op de bank liggen heb ik dat niet . Ik heb eerder last van maagzuur als ik lig , moet eerst een tijd haast zittend slapen dan als het zover is . Niks helpt dan van tabl tot melk niks .
 
Helpt antagel ook niet? Dat is een drankje te verkrijgen bij de apotheek en bij mij helpt het wel tegen maagzuur. Eerste les is al leeg morgen gauw een nieuwe halen.

Hier niet benauwd. Het kan zijn dat je kindje er een beetje tegenaan drukt waardoor dat zo voelt.
 
Ik moet op het werk best wel veel traplopen...als ik trappen op of af moet dan ben ik echt buiten adem. Gelukkig heb ik wel lieve collega's die nu wat vaker voor mij lopen. Als ik op de bank zit of op bed lig heb ik er geen last van. Ik weet af en toe alleen niet meer hoe ik moet liggen...word er ook regelmatig van wakker.
 
Hoii

Ik herken het wel. Ik ben ook heel erg benauwd. Misschien omdat er toch meer druk is in de buik. Ons ukkie ligt bij mij ook vrij hoog en heeft sinds v d week ook mn ribben gevonden.. En tegelijkertijd mijn blaas. Boefje ;-)
 
Maagzuur herken ik nu ook wel een beetje... ben erg benieuwd of Antagel dan helpt?
maar vind de benauwdheid erger op het moment.. pff soms echt het gevoel alsof hij omhoog kruipt ofzo hihihi.
 
Terug
Bovenaan