benauwdheid

hoi

ik heb sinds een paar weken last van benauwdheid en het lijkt erger te worden. is ook licht pijnlijk.
maar normaal komt dit toch veel later pas in de zwangerschap voor als de baby grote is? ik ben nu 12 weken zwanger.
hebben jullie hier ook last van?
dinsdag ga ik weer naar de verloskundig dan maar even vragen want is erg vervelend.

Ik zou het zeker even navragen - ik heb er geen last van maar het enige wat ik kan bedenken heeft met je bloeddruk te maken en dat je bloed meer naar je baarmoeder gaat. Dit kan duizelingen veroorzaken maar misschien ook wel benauwdheid? Geen idee eigenlijk. Hoorde wel gisteren van een vriendinnetje dat iemand spontaan een allergie ontwikkelde tijdens de zwangerschap voor haar katten. Er verandert zoveel lichamelijk en zeker als het wat pijnlijk wordt even goed na laten kijken! Succes.. kan me voorstellen dat het erg vervelend is.

Ik denk dat je het ook even moet navragen!!
Wat ik wel heb is dat ik heel snel buiten adem ben!
Ook heb ik het soms een beetje benauwd van het teveel eten of dat m'n darmen vervelend doen!

Sterkte, gr natas

Hoi

Wat vervelend wat mamanatas schrijft heb ik ook snel buiten adem en idd niet teveel eten want dat is niet fijn. Ik zou het idd maar even navragen vandaag laat je even weten wat de vk zei??

Xx Wendy

Terug
Bovenaan