beneden bevallen

hoi hoi

Ik kom net terug van de verloskundige.
Met ons ukkie en met mij was alles prima.
Het hartje weer flink horen kloppen. Heerlijk!!!
Maar... toen kwam het volgende probleem...
Ik val in de categorie mama's met een maatje meer...
En nu zei de verloskundige dat ik indien mogelijk beneden moet bevallen.
Want mochten er complicaties zijn, en ik naar het ziekenhuis moeten, dan komen de ambulancebroeders mij boven niet halen....
Zij mogen dan niet met mij de trap af...
Dus wij gaan hier straks tegen de tijd dat de bevalling er aan komt maar een bed in de kamer neer zetten en gezellig beneden bevallen.
Moeten we alleen nog een oplossing zoeken voor onze hond, want die wil ik toch echt niet aan mijn bed hebben.... hahaha.....

Groetjes,
mama Peet

quote: mama peet 01 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-03-2008 10:10:25'));

hoi hoi

Ik kom net terug van de verloskundige.
Met ons ukkie en met mij was alles prima.
Het hartje weer flink horen kloppen. Heerlijk!!!
Maar... toen kwam het volgende probleem...
Ik val in de categorie mama's met een maatje meer...
En nu zei de verloskundige dat ik indien mogelijk beneden moet bevallen.
Want mochten er complicaties zijn, en ik naar het ziekenhuis moeten, dan komen de ambulancebroeders mij boven niet halen....
Zij mogen dan niet met mij de trap af...
Dus wij gaan hier straks tegen de tijd dat de bevalling er aan komt maar een bed in de kamer neer zetten en gezellig beneden bevallen.
Moeten we alleen nog een oplossing zoeken voor onze hond, want die wil ik toch echt niet aan mijn bed hebben.... hahaha.....

Groetjes,
mama Peet

Wij kunnen elkaar dan een handje geven! Dat alles maakt dat ik nu aan t twijfelen ben.. thuis of in t ziekenhuis! Ik denk dat ik ook gewoon lekker thuis blijf met een bed in de woonkamer.. Dat moet dan maar hoor.. We wonen op 5 minuten van het ziekenhuis af en dan tja.. dan ben je er nog zo he!?
Ook wij hebben 2 hondjes en die hoef ik ook niet bovenop mn bed hoor tijdens de bevalling.. haha.. Thuis bevallen vind ik toch wel een bijzonder iets... Maar ik ga het nog wel even goed overdenken.. Je kunt tot op het laatste moment nog om switchen he!?

Liefs Debby

De ambulancebroeders komen je sowieso niet halen boven hoor. In de zin van: op de brancard, want dat mogen ze sowieso niet. Bij niemand niet. (tenzij je minder dan 30 kilo weegt dan  )Ik moest tijdens mijn eerste bevalling met spoed naar het ziekenhuis en ze kwamen me alleen een handje helpen. De brancard stond beneden in de gang. En ik val (zonder de zwangerschapskilo's   ) niet in het maatje meer.

Laatst heb ik hier wat dingen over opgezocht. Ik kwam tot de conclusie dat je sowieso maar beter beneden kan blijven haha. Mocht je kindje namelijk niet ingedaald zijn, de navelstreng is uitgezakt  of je krijg hevige bloedingen, dan mág je niet eens staan. Hoe kom je dan beneden op die brancard als je niet getilt mag worden??? Juist, met de takelwagen...  Vraag me ook wel af waarom niet iedereen hier over wordt ingelicht.

Terug
Bovenaan