Benen en bikinilijn ontharen

Ik vroeg me af hoe jullie je benen en bikinilijn ontharen met je dikke buik?
Bij mij raakte het een beetje op de slof, ik kan niet goed zien waar ik scheer.
Maar ja...... Ik wil er straks met de bevalling wel netjes bijliggen, hihi......
Normaal scheer ik me altijd met een mesje, maar soms kreeg ik daar pukkeltjes van, en dat vind ik zo'n vies gezicht.
Ontharingscreme schijnt niet echt goed te zijn als je zwanger bent.
En hoe scheren jullie je dan? Op gevoel, of met een spiegel voor je?
Tips zijn welkom!

Hoi, ja dat zijn zo van die issues he!!! Bij mijn vorige zwangerschap (niet lachen) deed 1x per week mijn man mijn bikinilijn. Mijn benen liet ik zitten. En ja anders met een spiegel maar dat vind ik zo'n geklooi.
Veel succes en die mannen moeten er ook maar wat voor over hebben vind je niet??? HAHAHA

een vriendin heeft mij toen gevraag dom haar bene te doen ook de rest deed haar man idd bij haar. maar die vriendin was ook nog maar 17 en best wel een modepopje dus dan hecht je er dan nog een tikje meer waarde aan.

Het haar op mijn benen groeit op miraculeuze wijze ineens bijna niet meer als ik zwanger ben. Verder heb ik nu door vocht (ben 34 weken) behoorlijk pijnlijke benen dus die laat ik meestal zitten. Zal binnen nu en een paar weken nog wel een keer moeten wil ik er netjes bij liggen

Maar goed: dat doet mijn man dus, net als mijn bikinilijn.
Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat hij het sowieso meestal doet, ook als ik niet zwanger ben. Gewoon omdat we dat leuk vinden en ook altijd wel weten waar zo'n "scheerbeurt" dan eindigt.

Gewoon aan je partner vragen dus, neem aan dat hij het ook wel prettig vind als het netjes bijgehouden wordt.

ik hoor hier niet meer thuis, maar ik liet aan het eind om de paar weken mijn vriend ff de tondeuse pakken... ik was zwanger van een 2ling en paste met 7 wk al niet meer in mijn broek.  door best wat striae (tot op mijn schaambot) ging het scheren gewoon niet, de huid was er te dun voor.  benen heb ik niks aan gedaan.

Ik kan ook niet tegen scheren (bikinilijn), maar ik heb een ladyshave die ik op een 'korte' stand zet en daar gewoon mijn onderkantje netjes mee hou.  Daar heb ik dan geen 'ogen' voor nodig, want  alles gaat gewoon  op een stand.  

De week voor de bevalling heb ik mijn man het even  'goed' laten doen. Dat  vond hij helemaal niet vervelend.  Mijn benen schieten er momenteel bij in. Ik doe het nu nog af en toe als ik in bad zit, maar het gaat niet lang meer duren voor ik daar niet meer bij kan.

Groetjes, Marisa

Hallo,
Toevallig heb ik mijn man gisteren de hele handel laten scheren/ ontharen  bij me, de onderbenen doe ik zelf, ik zit op een krukje onder de douche. Dus laat de bevalling nu maar komen, ik ben er klaar voor.

Lfs MC

39+4 weken

Hoi hoi,

Ik moet allereerst wel lachen om de opmerking van Teddy, dat je er tijdens de bevalling wel netjes bij wil liggen....tja, het scheelt toch he, die haartjes weg daar, maar wel met je hele hebben en houden open liggen hihi! Nee, ik snap het ook wel een beetje hoor, ik scheer mezelf ook nog voor zover het gaat, maar dan alleen de bikinilijn enzo, niet helemaal.
Wat zijn wij vrouwen toch rare wezens dat we het schoonheidsideaal koste wat kost in stand willen houden. Ik ben zelf nu niet zo erg daarmee bezig moet ik zeggen. Wel wilde ik nog wel een tip geven voor de pukkeltjes na het scheren: ik smeer de plekken altijd in met sudocreme, dit werkt echt heel erg goed!!!! Allemaal een fijne bevalling gewenst, met of zonder haar..

Liefs Jolie 40 weken zwanger vandaag

Terug
Bovenaan