benen in de lucht?

Hallo allemaal
Hier weer een vraagje!

Ik lees steeds dat er meiden/vrouwen zijn die na het vrijen de benen in de lucht doen.

Maar nu komt mijn vraag...
Is het een kwestie van kussen onder de kont en bekken omhoog of liggen jullie echt als van die "kaarsen" met beide benen rechtop richting plafond.
Hi hi ik zie mezelf al liggen.
Maar als het werkt... perfect!

Ik hoor/lees het graag.
Bedankt!

ik had de benen iedere avond echt in de lucht als mijn man zich aan het wassen was, en ik was gelijk na het stoppen van een halve pilstrip zwanger.
dus succes

armen onder in je rug en je benen omhoog het werkt volgens mij echt.
en klaarkomen na je man of tegelijk helpt ook zuig je als het ware het zaad naar binnen.
groetjes tijger

Misschien gek verhaal maar ik mail het toch maar. Als het bij ons de tijd van de maand is om goed te klussen dan zorg ik dat ik meestal onderop lig om het zo maar te zeggen, want als hij dan is klaargekomen (lekker verhaal zeg) dan kan ik gelijk m'n hand erop doen (anders loopt alles er weer uit) en dan maar snel benen bij elkaar er kussen onder m'n kont. Na 5 minuutjes ga ik gewoon weer mijn gangetje. Als ik bovenop zit en ik moet er dan af en dan nog zorgen dat mijn benen in de lucht komen dan ben ik zo onderhand alles al weer verloren.
Heel veel succes.
Brechtje

Hallo,
Dames dit is de reinste flauwekul.
Maar ja als je het leuk vindt om met een kussen onder je billen te blijven liggen moet je vooral doorgaan.
Dat het terug loopt is heel normaal dat is niet alleen wat zaad dat is het goedje waar het zaad mee wordt vervoerd zodra het bij je binnen is klampen de zaadjes zich als het ware vast aan je slijm.
Groetjes Marianne (34 weken zwanger).

Ook ik heb steeds met mijn benen in de lucht gelegen, wel gewoon met een kussen onder mijn billen hoor. Ik heb het idee, baad het niet, schaad het niet.

Groetjes Marjolein

Nou, hier geloof ik echt niet in.
Dit heb ik 7 maanden lang gedaan en ben nog steeds niet zwanger!
Als dit DE methode is, hoe komt het dan dat ik nog steeds niet zwanger ben?
En waarom zouden er dan zoveel ongeplande zwangerschappen zijn? Die doen dat toch ook niet?
Sorry hoor, maar dit vind ik echt de grootste onzin, hetzelfde als klaarkomen naar de daad.
Maar iedereen moet maar voor zich weten waar hij in gelooft.
Ik denk dat ik dan maar weer in Sinterklaas ga geloven.

Terug
Bovenaan