Benen in de lucht

Hoi meiden,

Eerst even dit :

Petra uit h, een hele fijne vakantie toegewenst volgende week vrijdag !!

Jeanette, volgens mij zijn het goede tekenen. Wat goed dat je al 1 jaar van het roken af bent. Ik ben sinds 5 januari gestopt. En wat 4 dagen op een mensenleven schelen ???? Niet zoveel inderdaad behalve als je Jeanette heet en je ongelovelijk in spanning zit !!! Heel veel succes met testen !!!

San uit T, bedankt voor je reactie !!

Vanessa, wij bleven inderdaad in Nederland en we treffen het enorm met het weer. We zijn al lekker naar het strand geweest. Lijkt mij inderdaad ook wel moeilijk als je schoonzus zwanger is en je hebt niet zo'n goede band met haar. Hopelijk ben je zelf snel zwanger en kun je genieten van je eigen zwangerschap !!!!

Maar om even op mijn onderwerp terug te komen. Zijn hier dames die ervaring hebben met de benen in de lucht na het klussen ???? Hoelang moet je blijven liggen ??? En nog even een andere vraag. Na het klussen was ik mij altijd even van onderen zal ik maar zeggen. Eerder deed ik dat altijd gewoon met zeep. Nu heb ik dat deze ronde met lactaciet gedaan, wat is beter ??? Alvast bedankt voor de reacties !!!!

Veel liefs Biaggi

Dank je Biaggi!
Inderdaad;zeep is niet goed;tast je zuurgraad aan. maar laatst las ik ook weer een berichtje dat lactacid en andere soorten ook niet zo best zijn..
Geen idee of het ook klopt. Zelf spoel ik altijd s'morgens alles schoon met de douche,iedere ochtend en nu ook iedere avond(i.v.m de warmte) water schijnt wel het beste te zijn.

benen in de lucht deed ik altijd automatisch een minuut of 5,maar daar zijn de meningen ook over verdeeld;of het wel of niet zou helpen.

Het is voor ons echt aftellen geblazen;nog 5 dagen werken; 17e trouwen en de 19e op vakantie(8dgn) en dan nog week thuis;heerlijk! zijn er echt aan toe...

Gr. petra

Biaggi,
Het is een beetje onzin om met je benen in de lucht te gaan liggen. Na de ejaculatie hechten de zaadcellen zich vast aan het slijm om zo zich omhoog te werken naar de eileiders toe. Dus met je benen omhoog liggen is echt onzin maar als je je daar fijn bij voelt dan moet je dat natuurlijk gewoon doen.
Wassen kan je het beste doen met water.
Succes

Biaggi,

Benen in de lucht heeft bij mij wel geholpen ! 2 jaar geleden ben ik zwanger geweest en heb toen rond de vruchtbare tijd steeds met mijn benen in de lucht gehangen. Een kussen onder je onderrug en benen omhoog. 't ziet er wel ongelovelijk stom uit, maar ach voor het goede doel !

Wassen met zeep is zowiezo nooit goed ! Water is het allerbeste !

sterkte ermee,
groetjes,
San

Hoi Biaggi,
Lactacyd is goed hoor, ik gebruik het ook altijd, en voel me dan lekker fris vanonderen. Heb er geen klachten van! soms spoel ik zelfs met lactacyd, een speciale flacon met speciaal spul erin om het vanbinnen te reinigen. Dit doe ik als ik merk dat er een schimmelinfectie aan zit te komen. Die krijg ik doordat ik inlegkruisjes draag ivm de overmatige afscheiding die ik helaas produceer. Maar gelukkig gebeurt dit niet vaak.
En met je benen omhoog? Ik heb twee kinderen, en die zijn niet verwekt doordat ik na de daad met m'n benen omhoog heb gelegen hoor. Ik denk dat het een fabeltje is. Wél heb ik gehoord van vrouwen die foliumzuur slikken, en maar niet zwanger raken. Vervolgens stoppen ze met de foliumzuur, en hoppa, zwanger! Toeval? Dan kan natuurlijk, maar toch....
Succes!
Liefs Helen

Hoi hoi,je kan beter je eigen niet met zeep wassen van onderen,beter is met lauw water,[ik krijg echt pijn van onderen als ik me met zeep was]en met de benen in delucht doe ik ook altijd,ik doe het een paar min,of het onzin is weet ik niet maar ik probeer alles,het schijnt dat er dan meer zaadcellen naar binnen kunnen,op de baby site staat dat het wel efeckt heeft,veel sucses ermee gr manuela

Hoi Biaggi, het is echt geen fabeltje dat het goed is om na het klussen met de benen de lucht in te gaan. Na 13 rondes heb ik dit advies van mijn gyn opgevolgd en ja hoor, ik werd zwanger!! Na het klussen dus even 2 min. met de billen de lucht in en daarna wassen en lactacyd is veel beter dan gewone zeep.

Dus ladies, mijn advies, met die billen de lucht in (mijn vriendin is zo ook zwanger geworden na het eerst 9 maanden zo te hebben geprobeerd en daarbij, baat het niet dan schaadt het niet!)

ik denk ook niet dat het een fabel is ik ben direct na de pil zwanger geworden en we hebben om de avond gevreeén en tijdens de vruchtbare perioden iedere avond 4 dagen lang en de hele maand na de daad met de benen in de lucht. en op zijn hondjes tja je moet er wat voor over hebben. ik was 9 mei gestopt met de pil (een halve strip) en 7 juni een positieve test.
dus het proberen waard.
succes liefs sandra 12 weken en 4 dagen

Terug
Bovenaan