Benieuwd hoe het met iedereen gaat

Hoi Meiden

Was even benieuwd hoe het met iedereen gaat. Veel echo zijn er geweest of gaan nog komen. Een spannende tijd voor iedereen.
Hier gaat alles naar omstandigheden goed. Buiten de standaard klachten (kost misselijk, moe en geobstipeerd) gaat het wel.
Blijf wel bloedverlies houden, maar kijk niet altijd, dus heb er soms ook geen idee van. Ook maar goed, want ik maak mij soms helemaal gek. Maandag de 2e echo i.v.m het bloedverlies wat eerder.

Hoop dat het bij jullie ook allemaal voorspoedig gaat

x yvonne

Fijn dat je maandag je 2e echo al krijgt, misschien word je daar een beetje door gerustgesteld.

Ik heb gisteren een dagje gehad dat alles er aan alle kanten en het liefst tegelijk eruit kwam. Gelukkig ben ik verder helemaal niet misselijk, dus ik ga er van uit dat ik iets verkeerds gegeten heb. Heb gisteren avond ook al weer gewoon kunnen eten.

Ik blijf erg moe. Maar als ik goed op mezelf pas en rustig aan doe dan merk ik dat ik al weer wat meer energie kan op brengen voor gewone simpele huishoudelijke klusjes en zo.

Dus hier gaat het ook voorspoedig. Ben benieuwd naar dinsdag, dan is het echo, verpleegkundigen en dan de Gyn.
Groetjes, Pieta

Zeker eg fijn dat je maandag je 2e echo heb.
Wij hebben maandag onze eerste.

Ik moet zeggen tot de 8ste week ging het erg goed alleen moe. maar vanaf dinsdag steeds misselijk en veel eten eruit gegooit, slaap bijna de hele dag en winkelen ja kan 3 kwartier en dan ben ik weer kapot. Ik heb ook me eten eruit gegooit, ochtend gaat goed maar vanaf 13 uur gaat het mis.

Groetjes larissa

hoi

wij hebben ons 3e echo vorige week al gehad, alles goed met de kleine
alleen ik voel mij goed slecht

pijn op de borst, moeite met ademhalen en huisarts die mij 1e keer zag en besloot dat het mijn hormonen zijn, ik moest maar met paracetamol rust nemen

verder misselijk, moe, en mijn temperatuur is op hol want ik lag met 28graden in huis onder een deken op de bank, en dat zonder koorts

maandag weer naar de dokter want werk doet ook lastig met mijn ziekmelding
mijn hele vakantie is al verpest en nu dit, ik blijf stressen en moodswings hebben als alles mij tegen gaat werken. en ik wil alleen rust

zo het is eruit

Qua zwangerschap gaat t hier goed alleen heb ik al sinds dinsdag buikgriep en ik wordt er doodmoe van maar goed ik ga ervan uit dat t morgen toch wel eens wat minder wordt.

Daarna gaan we gewoon weer genieten.

Wel fijn dat het met de meeste iig goed gaat.

xx

Hier ook de standaardklachten, verder alles prima. Eerste echo, hartje klopt, was erg leuk om te zien! Woensdag echo 2!

Hopelijk wordt de misselijkheid en vermoeidheid snel minder!

Hier gaat hetgelukkig ook beter, de medicijnen voor de misselijkheid werken aardig. Als ik te laat eet moet ik wel spugen maar het is al stukken beter. Ben niet echt veel meer moe dan normaal.

Krijg wel al een aardige buik.

Gaat goed! De misselijkheid wordt wel meer, maarja het is voor een goed doel. haha.
Begin ook steeds meer het besef te hebben dat er een klein wondertje in me groeit voel me echt de gelukkigste vrouw op de wereld!!!!

liefs

Terug
Bovenaan