Benieuwd naar het uiterlijk van mijn kindje!/ buitenlands bloed!

Hoi Allemaal,

Wie is er ook zo benieuwd naar het uiterlijk van zijn/haar kindje? Zat er maar een luikje in de buik ik ben zoooo benieuwd.
Mijn eerste 2 zijn beide van (de zelfde) nederlandse vader. Hij en ik zijn beide blank, blond en blauwe ogen. Onze kinderen ook! Beide blond, blauwe ogen!

Nu verwacht ik een kindje van een man welke half moluks is (licht bruin) zwarte haren heeft (kaal, maar anders zwart.. Inmiddels grijs :-s ) en bruine ogen.
En echte typische ogen, erg amandelvormig bijna een beetje spleet-achtig, het wit in zijn ogen is ook wat 'geeliger' als bij volledige NL-ers.

Ons kindje word dus 25% moluks en 75% nederlands.
Pff... Kan niet wachten, we krijgen een zoontje, van mij mag hij ook best een beetje kleur hebben net als Papa..
Ook leuk, zwart haar met blauwe ogen, en erg blank?
Al verwacht ik wel dat z'n ogen bruin zullen zijn, meen dat bruin 'sterker' is als blauw?

Wie krijgt er ook een kindje met 'buitenlands bloed' of heeft deze al?
Ben erg benieuwd naar jullie verhalen?!

-x- Marieke, Moeder van Mara (6) Joos (Bijna 5) en 25 weken zwanger van een zoontje!

Oehh spannend :)
Zijn altijd leuke combi's hihi.
Wij hebben een 3d/4d echo gehad vorige week. En het was al vrij duidelijk dat hij een beetje mijn gezicht kreeg hihi..

Verder zijn wij redelijk Nederlands. Met wat pools bloed. Maar niet te veel ;)

Ik heb ook 2 kids.1 is 100%nederlands ook met blauwe ogen en blond haar(van papa want die was vroeger blond,nu niet meer)zelf ben ik donker van haar en ogen.
mn 1ste kindje is halfbloed half nederlands half arubaans,eerlijk gezegd had ik haar donkerder verwacht,ook omdat ik zelf zo donker ben,alleen in de zomer word ze vaak heel bruin en zien mensen wel goed het verschil tussen onze kids.ze heeft verder donkere krullen en donkere ogen.toen ze jonger was waren haar krullen nog veel fijner dan nu....nu krijg ze echt mijn haar,wel krullen maar geen kroes meer...verder heeft ze vooral nu een vrij blanke huid.maar met vergelijking met ons zoontje is gewoon donker!ben benieuwd hoe ons 3de kindje eruit gaat zien,weer op papa of de donkere ogen en haar van mama?nog zo een 12 weekjes wachten dan weten we het!
ieder kind is gewoon erg verschillend had nooit een blond kindje verwacht omdat ik ook dacht dat donker meer dominant is....niet dus.

liefs jootje

mijn man en ik zjn alle2 nederlands maar mijn man heeft wel indisch bloed in zich (hij is een wart dus mijn kids 1/8e)
bij de oudste zag je daar niks van.
blond haar, blauwe ogen (net als mn man) en heel blank.

mn 2e meid kwam eruit met heel donker haar (echt zwart), bruine ogen (net als ik) en een tintje!
dat tintje heeft ze nog steeds wel een beetje.
haar haren zijn inmiddels donkerblond.

ik ben heel erg benieuwd hoe onze knul eruit ziet.
welke kleur haar zal hij hebben?
welke kleur ogen?
zou hij ook dat tintje hebben?

we zagen op de echo al dat hij vollere lippen heeft.
hoe komt hij daaraan??? hebben wij alle 4 niet!

ik ben zeeeeeer benieuwd :D maar we zullen helaas nog ongeveer 14 weken moeten wachten hihihi

liefs, do

Terug
Bovenaan