Benieuwd naar jullie mening..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Heb met mijn vriend een discussie die ik graag ff aan jullie wil voor leggen. Ben benieuwd naar jullie mening hierover:

Wij hebben een autostoel nodig en mijn mening is dat maxi-cosi een goed merk is en dat het niet uitmaakt of je de Tobi koopt van 229,- of de Priori van 129,-. Ze zijn allebei goed en uiteraard is de Tobi 'iets' beter. Ik ben dan ook van de centen en ga dan voor de Priori. Kleur maakt mij niets uit want ik vind het allemaal maar duur genoeg!!!

Mijn vriend wil graag de Tobi omdat deze in Mint/ zwart is en hij is gestroomlijnder dan die van de Priori en hij zegt ' hoe duurder hoe beter' en dan ding moet toch minstens 3,5 jaar mee en dan maakt het prijsverschil niet zoveel meer uit.

Ik ben het dus niet met hem eens, omdat wij nog andere zaken moeten hebben die wij binnenkort moeten aanschaffen. Dus je moet ff op de centen letten anders heb je straks niets meer op je spaarrekening...

Hoe denken jullie hierover?????

Alvast bedankt voor de reactie

Gr. Ilone
(mama van Jennifer 11-7-2007)

quote: Ilone75 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2008 20:54:08'));

Hoi meiden,

Heb met mijn vriend een discussie die ik graag ff aan jullie wil voor leggen. Ben benieuwd naar jullie mening hierover:

Wij hebben een autostoel nodig en mijn mening is dat maxi-cosi een goed merk is en dat het niet uitmaakt of je de Tobi koopt van 229,- of de Priori van 129,-. Ze zijn allebei goed en uiteraard is de Tobi 'iets' beter. Ik ben dan ook van de centen en ga dan voor de Priori. Kleur maakt mij niets uit want ik vind het allemaal maar duur genoeg!!!

Mijn vriend wil graag de Tobi omdat deze in Mint/ zwart is en hij is gestroomlijnder dan die van de Priori en hij zegt ' hoe duurder hoe beter' en dan ding moet toch minstens 3,5 jaar mee en dan maakt het prijsverschil niet zoveel meer uit.

Ik ben het dus niet met hem eens, omdat wij nog andere zaken moeten hebben die wij binnenkort moeten aanschaffen. Dus je moet ff op de centen letten anders heb je straks niets meer op je spaarrekening...

Hoe denken jullie hierover?????

Alvast bedankt voor de reactie

Gr. Ilone
(mama van Jennifer 11-7-2007)

Hoi Ilone,

De tobi is natuurlijk vernieuwd en de veiligheid en het comfort voor je kindje is er op vooruit gegaan. Maar als je qua geld niet die hele dure wilt kopen maar een goedkopere die 2 jaar geleden nog wel goed was getest, dus niks mis mee, snap ik dat best. Nu je man nog overtuigen.

Andere oplossing. Er was een autostoel, (van een ander merk, ik meen een duits merk en duits is degelijk meestal) die als beste is getest bij de anwb en 170 euro is. Dus dan zitten jullie een beetje in het midden qua prijs.
Ik heb zelfs overigens de Tobi gekocht bij prenatal een paar maanden geleden voor 199 euro in de aanbieding. En het gebruikersgemak is erg goed en Feline kan er in slapen (standenstoel)
Andere oplossing: 2de hands tobi kopen?

Nou succes, ik hoop dat je wat aan mijn ellenlange verhaal hebt!

groetjes Mariska

Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor de beste zou gaan. Of dat nu de duurste of goedkoopste is, maakt mij dan niet zo veel uit. Ik weet wel dat eigenlijk bijna alle stoeltrjes goed zijn, maar ja het gaat toch om je kind.
Op de site van de ANWB staat ook wel een test met autostoeltjes. Ik weet niet meer welke als beste uit de test kwam, maar wel dat wij die waarschijnlijk kopen.
Ik zou niet gaan voor de mooi-igheid, maar goed dat is mijn mening.
succes ermee

Hoi,

ik snap je wel hoor.
Tuurlijk zou je het liefst de duurste en de beste willen. Maar het scheelt wel een hoop geld.
Wij zijn ook voor de goedkopere van Maxi-Cosi gegaan hoor, wij hebben de Priori.
Ik ben van mening dat die ook zeker veilig zijn.
Maar op die andere zitten weer net wat  meer functies.
Maar dan kun je wel aan de gang blijven toch??
Tenminste, wij doen dat niet hoor!

Groetjes Debby.

Hoi,

Tja overtuigen...
Wij hebben een stoeltje overgenomen van een nichtje. Zit prima en voldoet aan veiligheidseissen die veroudert zijn. Maar, koop je zelf een nieuwe auto omdat deze nog veiliger is dan het model waar je nu al in rijd?
Je hoopt gewoon dat je nooit een ongeluk krijgt want in mijn geval was het 5 jaar geleden pech dat ik een gordel droeg, nu een wiplash...

Dus doe wat goed voelt, een middenweg?

succes

groetjes,
Ikky

hoi ilone,

Wij moeten ook op de centjes letten daarom heb ik op vergelijk.nl gekeken en daar waren de reacties van de tobi gebruikers niet echt positief Daarbij zit er niet zo heel veel verschil tussen de stoeltjes. Alleen  dat de tobi de riem van de auto zelf strak trekt en dat  je kan zien of de riem goed zit.
Wij hebben dan ook een priori bjorn gekocht en die bevalt echt prima.Let ook op dat model van '07 en model '08 van beide stoeltjes precies hetzelfde zijn alleen de stofjes zijn anders en daardoor is hij duurder.
Kijk ook maar even op kinderstoeltje.nl en santing.nl (onder babyparadijs) daar zijn de stoeltjes stuk goedkoper.

succes

Terug
Bovenaan