benieuwd of het er 1 of 2 zijn.

hoi,

over 2 weken heb ik een afspraak bij de vk en ik ben benieuwd of ik meteen een echo krijg en of ik er 1 of 2 baby's op zie.
Mijn moeder is van een tweeling dus het zit bij ons in de familie.

Sanne onze dochter zegt steeds je hebt 2 baby's in je buik!!Wel grappig natuurlijk.

Mijn buik is al zo gegroeid is echt niet normaal,zijn er meiden waar de buik ook al zo gegroeid is?

ben benieuwd

Spannend!!! Zou je het leuk vinden een tweeling?

Ik ga zaterdag lekker de stad in om nieuwe kleren te kopen. Mijn broeken zitten niet lekker, mijn shirts en jurkjes zitten te strak, dus ik mag eraan geloven. Ben nu 8,5 week zwanger, dus volgens mij is dat best snel, ach ja....

Gr ilse

mijn dochter heeft dat ook wel eens geroepen als jij kindje krijgt krijg je er 2 in in keer nou ik hoop het niet als het zo is is het niet anders maar hoop er niet op dan zou ik van 2 kinderen naar 4 kinderen gaan ik hoop voor je dat ze het snel kunnen zien

no0u hier nog een hoor.... ik draag het liefst een legging en dan een stretch achtig rokje, vandaag zit ook mijn spijkerrokje echt niet lekker.... en mn broeken draag ik ook al zonder riem, een riem vind ike cht verschrikkelijk!!! ik ben vandaag 8 weken :) ben wel aan de zware kant maar merk echt dat mn buik naar voren komt, en moeilijk in te houden is...

Liefs kim

Ik draag gewoon nog mijn eigen kleren, maar mijn vriend begint het al te zien... Hij zegt dat we het niet tot 12 wkn kunnen stilhouden, omdat het dan waarschijnlijk al teveel zichtbaar is... Natuurlijk zijn het alleen mijn darmen, ik ben pas 7 weken zwanger van de eerste.
Ik ben benieuwd of je dochter gelijk krijgt Rian-Sanne..Nog twee weekjes wachten..

Oww gelukkig, jullie worden ook al "dikker" en nu is dat zeker niet erg.. Maar idd, hoelang hou je dat nog verborgen! Sommige spijkerbroeken kan ik niet meer aan en draag het liefst mijn trainingsbroek en legging!

Succes Rian-Sanne, spannend! Bij mij is de kans ook aanwezig, dus nog even afwachten!

Liefs

Ik kom even inbreken hier. Ik had de vorige zwangerschap ook dat ik met 8 weken dacht dat ik de pan uit zou groeien. En heel snel aan de zwangerschapskleren moest. Daarna werd het minder en ben de kleding met 34 weken gaan dragen. Dus er is ook hoop dat je straks nog een tijd je eigen normale kleding aan kan.

Terug
Bovenaan