benieuwd

lieve dames ben er weer van een paar dagen rust heerlijk!!! er is bij sommige van jullie nog al wat gebeurt zeg jeetje!! veel sterkte toegewenst!! maar wat ik me af vroeg ik ben 35 weken en 5 dagen zwanger maar bij mij is mijn navel er niet uit gepopt om het zo maar te noemen...of maakt dit geen verschil?? nou ieder van jullie een hele fijne jaarwisseling toegewenst met al het geluk,gezondheid en liefde voor 2010 liefs

hier ook geen plopnagel.... ligt er ook maar net aan wat voor naveltje je hebt.... ik heb zo'n knikkerputje... hier nu 36,1 zwanger... en ook vandaag weer flink aan het rommelen met fikse voorweeen en overgeven... als dit zo doorgaat wordt ik opgenomen.. jippie... maar niet heus.... liever dat het doorzet in ontsluiting en de beloofde sectio....

Iedereen ook veel plezier vanavond... denk aan het gehoor van je kids... buik flink geluidsdicht inpakken dus... haha....

ha ja mijn naveltje is ook een beetje vreemd om te zien nu maar ben niet de enige dus...maar ik vind het wel sneu voor je dat het de laatste weken van je zwangerschap zo rot gaat!! hoop echt voor jou dat het een beetje afzakt ( de voorweeen en overgeven) ...of dat het inderdaad doorzet je en je je kindje snel in je armen kan sluiten...liefs

Ik ben nu 35+6 dagen, half uitgeplopt naveltje. Alleen de bovenkant, heel gek... Maar zoals mijn buik nu groeit denk ik dat het niet lang meer zal duren voordat de onderkant er ook uit komt!

hoi,

Hier 36,1 dagen zwanger! Navel is uitgetrokken en plat, met een klein plopje. Ligt inderdaad aan je navel hoe deze in zijn oorspronkelijke vorm is en hoe deze dan met bolle buik eruit ziet.

Fijn dat je weer uitgerust bent! Op naar de laatste loodjes!

Hier morgen 38 weken precies en wel een plopnavel, haha. Die is op het eind bij de eerste uitgeplopt en nooit meer helemaal mooi teruggeplopt, helaas. Ach, straks 3 kids, daar moet je wat voor over hebben. Inclusief een plopnavel...

Terug
Bovenaan