benieuwd

goedemorgen dames..ik was eigelijk benieuwd naar wat voor anticonceptie jullie straks weer gaan gebruiken..ik gebruikte de pil maar geloof dat ik toch voor iets anders wil gaan..heb verhalen gehoord over de nuvaring..en de prikpil..en het is niet in de planning om binnenkort voor een tweede te gaan..

ooit al eens gedacht over een spiraaltje ?? na mijn 1ste heb ik een spiraal laten zetten.was hier heeel tevreden over! heb hem 3 jaar in gehad en nergens last van. ideaal dat je nergens aan hoeft te denken iedere keer en de menstruatie blijft vaak uit of wordt heel minimaal. vond ik ook ideaal hahaha.
en heb hem in februari eruit laten halen en in mei zwanger geraakt!

groetjes kim (maart mama) 31,3wkn zwanger van nr2!

Ik ben daar nog niet echt mee bezig, maar heb het wel in mijn achterhoofd dat ik er eens over na moet gaan denken. Ook ik zit niet meteen aan een tweede te denken...eerst maar eens genieten van dit kleine wondertje!
Maar wat voor anticonceptie dan het beste is? Ik ga denk ik eens met de huisarts in gesprek om alles op een rij te zetten. De pil daar kan ik in iedergeval niet tegen...en een spiraal daar hoor ik nu steeds meer mensen over met positieve verhalen!

Nou succes met beslissen!

groetjes Janne van Krukel! (37 weken)

Na de eerste ben ik gewoon weer aan de pil gegaan. Maar wat ik na deze ga doen weet ik eigenlijk nog niet.

Pil vind ik vaak onhandig omdat ik ze nog wel eens vergeet en spiraaltje hoor ik idd ook vaker positieve verhalen over. Maar eens kijken als het zover is.

Liefs Cindy

Ik weet nog niet wat we doen. Na de geboorte van de eerste hebben we condooms gebruikt, maar dat vind ik nou ook niet echt super.
De pil daar ga ik niet meer aan, had erg veel last van de hormomen.
Een spiraaltje, ik weet het niet, maar lijkt me ook niet echt iets voor me.
Ik moet er nog hard over nadenken en kijken wat de opties zijn.

Hier is er nog geen besluit over genomen. Wij zijn compleet en ik wil dat mijn man zich laat steriliseren. Maar hij ziet daar wel een beetje tegenop. De pil wil ik gewoon echt niet meer, en eigenlijk geen enkel hormoonhoudend middel.

Tja, de "regenjasjes" vind ik in bed ook niet zo gezellig. Dat voelt voor een beginnende relatie of noodgevallen, niet voor een relatie van 12 jaar.

Verder ga ik er wel vanuit dat de natuur ook een klein beetje werkt in het begin. Ofwel: mijn libido is de eerste maanden ver te zoeken en is anticonceptie ook niet zo nodig, haha. Maar daarna moet er wel weer nagedacht worden. 3 is genoeg.

Hier is er nog geen besluit over genomen. Wij zijn compleet en ik wil dat mijn man zich laat steriliseren. Maar hij ziet daar wel een beetje tegenop. De pil wil ik gewoon echt niet meer, en eigenlijk geen enkel hormoonhoudend middel.

Tja, de "regenjasjes" vind ik in bed ook niet zo gezellig. Dat voelt voor een beginnende relatie of noodgevallen, niet voor een relatie van 12 jaar.

Verder ga ik er wel vanuit dat de natuur ook een klein beetje werkt in het begin. Ofwel: mijn libido is de eerste maanden ver te zoeken en is anticonceptie ook niet zo nodig, haha. Maar daarna moet er wel weer nagedacht worden. 3 is genoeg.

Terug
Bovenaan