Benieuwd...

Hallo Maartmama's 2011,

Was even nieuwsgierig hoe het met jullie allemaal gaat! Volgens mij is iedereen nu zo'n beetje voorbij of dichtbij de 12 weken-grens!
Gefeliciteerd! Dat is een fijn gevoel he??
Geniet van jullie zwangerschap! Ik denk aan jullie!

Liefs Kim
Maartmama van Liam 31-03-2010

Hey

Klopt idd ik ben vandaag 13 wk 2 dgn. Voel me heel goed. Weinig tot geen kwaaltjes. Heel soms misselijk maar als ik optijd eet is er niks aan de hand! Doe ik dat niet word ik wel wat misselijk maar ik mag absoluut niet klagen.

Liefs tamjo

Ps ben ook benieuwd naar de rest.

Hoi,

Ik ben inderdaad de 13 weken nu voorbij en voel me echt stukken beter! Ik heb weer energie en ben niet misselijk meer. Kan alleen niet tegen patat of andere vette happen. Die komen er meteen weer uit!

Verder voel ik me top en kan het grote genieten van het tweede trimester beginnen~!

GR Ingrid

Vandaag precies 11 weken!
Week 7 en 8 waren beroerd, maar is nu helemaal weg.
Zoals Tamjo moet ik ook regelmatig blijven eten.

Verheug me nu al op de feestdagen :)

Ooo jaaa ik heb ook echt een lichtelijke verslaving aan saucijzenbroodjes, mmmmmmm. Kan ze elke dag wel eten.

Ja i know maar ze zijn zoooo lekker. Ben nog niks aangekomen!!! Hihi. Maar ik probeer ze niet te veel te eten hoor.

Gr. Tamjo

Ja goed hoor, ik ben nu 13.2 wk, zit dus in het 2e trimester en dat merk je, steeds minder echt storende klachten en de kleine al 2x gevoeld, maar het zijn nog toevalstreffers, hopelijk binnekort dagelijks!!
Tamjo,Ik heb dat met een broodje warme ham van de bufkes,,,,o heerlijk, die eet ik nu 1x per week,lekker zeg.

Gr MJ

Terug
Bovenaan