benne nieuw hiero...

A

Anoniem

Guest

hoi allemaal, k ben marquerita 20jaar en 36w en 2dagen zwanger!!
ben 20jr en doe opleiding kapster.. jullie zullen wel denken wel heel erg jong...
ja dat klopt k ben door mijn pil heen zwanger geraakt ben de eerste 3mnden tijdens mijn zwangerschap gewoon ongesteld gebleven vandaar dat voor mij even schrikken was toen k erachter kwam dat k zwanger was al ruim 14weken...de beslissing van mijn vriend en mij was eigenlijk meteen duidelijk, we houden het we zijn er heel erg trots op dat we een kleine verwachten samen...we woonden alleen nog beide bij ouders tijd duss de grote vraag hoe gaan we dat allemaal doen...we zijn beide goed opgevangen door ouders en kregen alle steun we zouden tijdelijk bij mijn schoonouders intrekken nadat de kleine is geboren, niet heel erg ideaal maare de beste oplossing, nou heeft gelukkig mijn vriend via zijn werk een huisje toegewzen gekregen via de zorgsector en urgentie voor mij, we zijn nu heel druk aan het klussen voordat de kleine eraan komt maar alles komt   op zijn pootjes terecht....nou hoop in iedergeval dat we hier leuke gesprekken kunnen houden en wat van elkaars ervaring kunnen opdoen...

kuzzzies marquerita

Hoi !!
Welkom, ik vond het juist leuk een jonge moeder te worden (ik ben 25 jaar) en vind het helemaal niet raar dat je met je 20e een kindje mag verwachten.
Kan me voorstellen dat het ff schrikken was, maar fijn dat jullie het zo leuk vinden en er blij mee zijn. Ik hoop dat alles goed gaat en jullie op tijd klaar zijn met het huis voor de kleine komt.

Liefs Simone

hoi

Als alles goed mag gaan wordt ik ook een jonge moeder ben 23 jaar en toevallig ook kapster.(7jaar)
Gelukkig dat jullie een eigen huisje hebben zijn jullie straks lekker met ze 3en.
Kan me voor stellen dat het even schrikken was toen je er achter kwam dat je zwanger was. maar gelukkig zijn jullie goed opgevangen..
Veel succes met de bevalling en veel plezier in jullie eigen woning

xxxx kapster23

Terug
Bovenaan