Al meer dan twee weken, drinkt Benthe erg slecht! Ze krijgt 5 voedingen van 160 cc, maar laat van bijna elke fles wel 40-60 cc staan en soms wel meer!! Vorige week heeft ze zelfs een paar dagen maar 4 voedingen gehad,omdat ze zoveel sliep!
Ze is ook erg verkouden, maar verder erg vrolijk! Ik ben al met haar naar de dokter geweest en naar het cb, maar die zeggen, zolang ze goed plast, toch aankomt en verder vrolijk is, ik me er niets van aan moet trekken!
Toch zit het me niet lekker, want het is gewoon veel te weinig, naar mijn gevoel!!
Wat vinden jullie? Moet ik me zorgen maken, of denken dat het allemaal wel losloopt!
Ik word er gewoon een beetje onzeker van!!
Groetjes Martine mv Benthe 25-08-2007
Ze is ook erg verkouden, maar verder erg vrolijk! Ik ben al met haar naar de dokter geweest en naar het cb, maar die zeggen, zolang ze goed plast, toch aankomt en verder vrolijk is, ik me er niets van aan moet trekken!
Toch zit het me niet lekker, want het is gewoon veel te weinig, naar mijn gevoel!!
Wat vinden jullie? Moet ik me zorgen maken, of denken dat het allemaal wel losloopt!
Ik word er gewoon een beetje onzeker van!!
Groetjes Martine mv Benthe 25-08-2007