Benthe maakt zelf haar autostoelgordels los!!! Wat nu!!!

Nou, de titel zegt t eigenlijk.

Al een paar keer heeft ze zelf de gordels van de autostoel losgekregen. De eerste keer dacht ik nog dat vriendlief de gordels gewoon niet goed dicht had gedaan, maar nu is het echt al een paar keer voorgekomen en check ik van te voren of ze geklickt hebben en goed vastzitten!!!

Toch maar even de leverancier bellen denk ik, wat ik hier mee aan moet!!!

groetjes martine

Hoi Martine,

Wat kunnen die kleintjes snel weer nieuwe dingen hé, hoewel het niet altijd even leuk is.
Tara (22 maanden) kan dat nog niet zelf, dus ik heb geen idee hoe je dit kan oplossen.
Heb je de leverancier inmiddels al gebeld?
Veel succes!

Groetjes,
Shivana

Hoi Hoi,

Tjee...wat zijn die kleintjes toch handig op de momenten dat het niet moet!!
Ik denk zelf niet dat je wat bereikt met de leverancier bellen. Ik denk dat je nu heel consequent Bente moet leren dat ze daar niet aan mag zitten. Beetje boos worden mag best. Stel de leverancier heeft wel iets, dan gaat ze daar net zo lang aan zitten prutsen totdat ze dat weer open heeft.

Nou ja...succes ermee!!

Hoi hoi,

Hmm lastig.. als je aan het rijden bent en ze maakt hem opeens los... Tja boos worden, maar ook nog op de weg letten..jeetje moeilijk zeg!!!

Maar dat is ook wel het enige waar ik aan denk..heel boos worden. Echt goed duidelijk maken dat het echt niet mag!

Heel veel succes en als het gelukt is wel ff zeggen tegen ons he!!

gr. Ilone

Hoi,

Ik zou ook boos worden, maar ik vraag me af of ze bregrijpt waarom je boos wordt. Je hebt zelf niet in de gaten wanneer ze de gordel los maakt. En je zit zelf niet prettig in de auto want ze kan de gordel elk moment losmaken.

Misschien  is het een oplossing om een doek over het slotje heen te knopen als je de gordels dicht hebt gedaan. Wel zo dat je het zelf nog wel makkelijk los kan maken.
Misschien werkt het

Succes ermee  

Hoi Martine,

Wat is Benthe toch een lekkere pittige, ondernemende tante!

Ik heb even gegoogled. Ik kwam de tip tegen om de gordeltjes om te draaien. Dan zit die mooi gekleerde knopr (vast héél aantrekkelijk) aan de binnenkant en dan gaat het minder makkelijk.
Ik kwam ook op deze site:
http://www.pasopshop.nl/index1.html?l
ang=nl〈nl&target=d102.
html&lmd=38407.634711
Misschien is dat wat?

Groetjes, Karin

ik denk dat boos worden niet werkt, want volgens mij snapt ze zelf niet eens wat ze doet of gedaan heeft. Ten tweede gebeurt het tijdens het rijden en heb ik het dus niet meteen in de gaten.

Ik heb wel even overlegd met de leverancier en ook zij hadden het over het omdraaien van de bandjes. Mijn moeder kwam met de tip om een soort extra buikriempje er aan te maken, met een tuigje!

Dus ik ga even kijken wat de beste oplossing is!!

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan