bepaald soort eten

misschien een stomme vraag maar ik vroeg me af of je spinazie uit blik mag eten tijdens je zwangerschap veel mensen zeggen van niet maar andere zeggen weer van wel dus ik weet het niet
 
waarom niet, enigste wat ik niet eet is rauwe groenten , rauwvlees, orgaan vlees, en vis voor verpakt vriezer weer wel.

dus groenten uitblik maakt niks uit. vind ik persoonlijk heb je dit al met je verloskundige/gyn overgehad

liefs
 
ok ik zelf ook niet heb wel met verloskundige over gehad alleen niet speciaal spinazie en kreeg vandaag in 1 x trek in spinazie en snapte het all niet dat mensen zeiden dat het niet mocht want er zit ook veel ijzer in dus ga ik dalijk lekker spinazie eten haha

thankss
 
groot gelijk, kweet niet hoever je bent maar had ook in het begin trek in rosbief en haal het zelf niet meer in huis maar me ma dus wel en we aten bij haar thuis , en kon het niet laten liggen, maar is 1 keer gebeurd

liefs
 
Alle groenten in blik zijn al verhit geweest en daarna vacuüm verpakt. Vaak zitten er nog meer vitamines in dan in eigen gekookte groente (vaak kook je het te lang waardoor vitamines verloren gaan). Dus lekker uit blik eten hoor!
 
Groenten uit blik zijn prima te eten hoor. Alleen te vaak spinazie (meerderen keren in de week en dan vers of blik) is niet goed, maar dat geldt voor alle nitraatrijke groentes tijdens de zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan