Bepaling tijd

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik had een vraagje, als er op clearblue 2 3 weken staat klopt het dan dat ik eigen 4 5 weken zwanger ben, gerekend vanaf ovulatie. Dus 6 7 weken vanaf laatste menstruatiedag? Ben wel 2 x gaan bloeden, 1 x op de dag een maand na mijn ongesteldheid van januari, en afgelopen dagen weer 3 dagen. Iemand enige ervaring hiermee?</p><p>Danku!!! </p>

Allereerst gefeliciteerd! Maar ik zou wel het bloeden in de gaten houden. Was het vergelijkbaar met je menstruatie of minder? Je kunt namelijk ook positief testen en dan een vroege miskraam hebben. Als er niks aan de hand is zouden je testen moeten gaan oplopen. 

Dankjullie!
Morgen onze eerste echo voor een check. Verloskundige gevraagd betreft de bloedingen. Tot nu toe geen nood nog. Een kleine mini overwinning... 
Het afwachten en onzekerheid vind ik wel ontzettend naar. Had het niet zo heftig verwacht. 

[quote quote=10298733]Dankjullie! Morgen onze eerste echo voor een check. Verloskundige gevraagd betreft de bloedingen. Tot nu toe geen nood nog. Een kleine mini overwinning… Het afwachten en onzekerheid vind ik wel ontzettend naar. Had het niet zo heftig verwacht.[/quote]Echt héél spannend he! Vond die dagen tot de eerste echo ook ontzettend langzaam gaan maar toch zijn ze uiteindelijk voor je het weet voorbij ?Nu net in het tweede trimester en blijf de dagen tot een volgende echo stiekem wel aftellen. Volgens de verloskundige hebben veel vrouwen dat en gaan ze na de 20 weken pas echt genieten ?

Terug
Bovenaan