bepanthen

kan ik de bepathen ook op het gezicht smeren? zij had eerst van de kleine puistjes op de gezicht en nek ik heb cetomacrogol gekregen van de dokter. puistejes zijn wel weg   maar haaar gezicht is nu echt grof zij is maar 5 weken . kan ik die maar opsmeren? ik vindt echt zielig. alvast bedankt .    

hoi,
bepanthen droogt wel erg uit.of het daar beter van word weet ik niet.het is meer iets voor vochtige open plekken.
mijn zoontje had ook puistjes in zn gezichtje.mij werd gezegt er vooral niet aan te komen,het zou vanzelf na een paar weken wegtrekken.ik kon het echter niet aanzien en ik heb er heel eigenwijs zwitsal zachte creme opgesmeerd.binnen 2 dagen was het weg!misschien iets voor jou?het is een tube.er zit verzachtende kamille in.
groetjes kari

cetomacrogol is ook prima om het snuitje te smeren bij ruw en open en droog en narigheid, tenminste bij onze jongen wel. hij heeft nu weer een fijn gezichtje. hij duimt veel en door kwijl en wrijven raakt de huid bij zijn wangetjes telkens weer rood en ruw. met een beetje vet erop, schuurt dat wat minder.

bepanthen is goed voor billen en kloofjes, dat zou ik nou weer niet op een gezichtje smeren, geloof ik.

Miep

Hoi,

Amy krabde na haar geboorte ook veel in haar gezichtje. Onze kraamverpleegster raadde ons juist Bepanthen aan voor het gezichtje, als ze namelijk met haar handje aan haar gezichtje zat en daarna het handje in de mond stopte, was dit niet erg als ze wat zalf binnenkreeg. Bepanthen kun je ook op je tepels smeren als je last hebt van kloofjes, en dan krijgen baby's soms ook wel iets binnen. Dit is niet erg!

Amy is nu bijna 10 weken en in het begin had ze ook een ruw huidje maar nu heeft ze een echt "babyhuidje". En we hebben er niet zo heel vaak wat op gesmeerd. Het komt dus wel goed!

Groetjes Lilian
mama van Amy, 17-12-2006

hoi,

Onze kraamverzorgster raadde het ook aan als mijn zoontje krasjes in zijn gezicht had o.i.d. Ik gebruik het nu nog steeds en de krasjes zijn altijd binnen een dag weg!

Hoi Jantje, toevaliig ben ik gisteren begonnen met Bephanten, en ik moet zeggen; het ziet er al een stuk beter uit!! Ian zat ook onder de plekjes en geirriteerde huid... de zalf is juist  goed voor dit soort dingen (zeiden ze trouwens ook bij de Etos), good luck!!

brigit en Ian(11,5 week)

Ja. bepathen is echt wonderspul! Het droogt juist níet uit! Je hebt de créme en de zalf, de zalf is beter: die is vet.
Nog een tip: Ik gebruik het voor onder mijn ogen (ik kreeg hele dikke rimpels, was ook wel wat droog) en na een week zie je dus gewoon verschil, het maakt de rimpels minder diep. Dus ik smeer nu twee keer per dag! 's ochtends en 's avonds!

Terug
Bovenaan