Borstvoedingorganisatie LLL en de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk streven ernaar om telefonisch zo goed mogelijk bereikbaar te zijn, door o.a. LLL-leidsters in bloktijden in te delen en door meerdere telefoonnummers tegelijk van VBN-contactpersonen bij jou in de buurt te verstrekken. Maar hoe ervaar jij de telefonische bereikbaarheid van deze organisaties, voldoet deze aan jouw verwachtingen? Licht je keuze toe en geef in je toelichting in ieder geval aan om welke organisatie het gaat en of je overdag of buiten kantooruren hebt gebeld:
A. Ik heb wel eens overdag of buiten kantooruren met LLL of de VBN gebeld en ik was tevreden over de bereikbaarheid.
B. Ik heb wel eens overdag of buiten kantooruren met LLL of de VBN gebeld en ik was niet tevreden over de bereikbaarheid.
C. Ik bel nooit met VBN of LLL. Ik heb genoeg aan internet/andere hulpverlener.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Groetjes van Yvonne, contactpersoon Vereniging Borstvoeding Natuurlijk
A. Ik heb wel eens overdag of buiten kantooruren met LLL of de VBN gebeld en ik was tevreden over de bereikbaarheid.
B. Ik heb wel eens overdag of buiten kantooruren met LLL of de VBN gebeld en ik was niet tevreden over de bereikbaarheid.
C. Ik bel nooit met VBN of LLL. Ik heb genoeg aan internet/andere hulpverlener.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Groetjes van Yvonne, contactpersoon Vereniging Borstvoeding Natuurlijk