<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Goedemorgen!</p><p>Ik heb vandaag postitief getest op de dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden. Heel blij hiermee uiteraard maar ik snap alleen niet hoeveel weken ik nu zwanger ben aangezien mijn cyclus 50 dagen is. Volgens de ene site ben ik 7 weken zwanger, volgens de andere 4 weken. Mij lijkt 4 logischer maar als je gewoon telt vanaf laatste dag menstruatie zou je zeggen 7 weken maar dat vind ik maar raar.</p><p><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />* 27 aug eerste dag van laatste menstruatie<br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />* 1 oktober ovulatie<br />* 16 oktober dag dat ik ongesteld zou moeten worden maar positief getest.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">7 weken zwanger geeft volgens mij een heel erg vertekend beeld en kan niet kloppen. dan zou ik volgens mij al veel te ver zijn in mn zwangerschap en als je vanaf de ovulatie kijkt is het dus maar 2 weken geleden dat de bevruchting was.</p><p><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">Kan iemand me hiermee helpen?</span></p>