Berg en luiers

Hier geen berg. Dus kan je er niet mee helpen helaas.
Ik heb pampers, had eerst kruidvat merk maar daar kreeg hij rode striemen van op zn beentjes.
Vind wel dat je pampers vaak moet verschonen anders lekt het door en worden zn kleertjes nat. Dat heb ik al heel vaak gehad helaas.
 
Ik gebruik Albert Heijn eigen merk.
Ook kruidvat geprobeerd maar dat lekker constant door.

Hier geen berg heb wel gehoord dat je goed kunt insmeren met baby olie?
 
ik vindt ook dat je bij pampers snel moet verschonen anders natte kleertjes .
Ook wat berg maar ook veel haar . Dus ik doe er nog niets aan babyolie schijnt te helpen . Maar wil daar nog niet aan beginen met zachte hoofdje .
 
Ik gebruik kruidvat luiers die zitten super. Vooral ook na de geboorte de newborn van kruidvat zijn net wat kleiner als die van pampers. Nu heb ik mini gekocht die doe ik snachts al aan overdag maak ik de newborn nog even op. Xilyano heeft ook veel haar maar geen last van berg heel af en toe wel wat schilfertjes.
 
Ik gebruik kruidvat luiers en erg tevreden.

Bij berg 's avonds met baby olie insmeren en 's morgens wassen en masseren met een zachte baby borstel.
 
Hier ook berg en veel haar. Ik smeer zijn hoofd met olie en borstel het uit. De volgende dag zijn haar wassen en met schoon water uitspoelen (niet met het water wat in zijn badje zit). Het is een gedoe om het allemaal eruit te krijgen, want meneertje werkt niet echt mee.....

In het begin gebruikte ik kruidvat luiers, maar vond het wat aan de harde kant. Toen maar overgeschakeld naar Pampers. Die haal ik alleen in de aanbieding.
 
Terug
Bovenaan