berg en nu?

Hoi,

Mijn dochtertje heeft het ook heel erg gehad. Gouden tip: smeer je kindjes hoofd in met babyolie, laat het 5 minuten zitten en je schraapt het er zo af met een oud bankpasje ofzo (wel voorzichtig). De laatste restjes kam je er nog uit met een kammetje, dan even onder de douche en je kindje is weer moeders mooiste.

groetjes,

Desiree

Zowel mijn zoon als dochter (nu 15 mnd) hebben er last van. Eerlijk gezegd doe ik er helemaal niks aan. Maar idd schijnt insmeren met olie en daarna met een kartonnen kaartje eraf halen goed te werken (volgens cb)

hoi.

bedankt voor jullie reacties.
ben vanmiddag in de stad geweest.
en liep de etos binnen om olie te kopen. stond er bij de zwitsal produkten anti berg produkt.
dus mijn knul zit nu voor baby tv, met twee oliepads op zijn hoofd.

groetjes monique

hoi smonie

Ik wilde even zeggen dat als je kindje veel haar heeft dat die pads dan niet zo goed werken. Ze werken dan alleen op de haartjes en niet op het hoofdje waar de berg zit.
Als dit het geval is dan kan je het beste baby-olie gebruiken en dan met een zacht borseltje rond draaiende bewegingen maken op zijn hoofdhuid.
wel zachtjes natuurlijk.
Ik hoop dat de berg snel verdwenen is van je ventje
liefs Danielle

Hoi hoi

Ik heb altijd gewone baby olie gebruikt en dan vlak voor mijn dochter naar bed ging
Ik legde dan een extra hydrofiel luier onder haar hoofdje in bed en liet het heel de nacht intrekken
De volgende ochtend deed ik haar in badje en dan hoefde ik niet te schrapen oid, maar alleen met een was handje haar hoofdhuidje wassen en de berg was weg
Groetjes Xennah

Het ene kindje heeft meer last van berg als het andere.....vaak wordt het erger door het vele gebruik van shampoo,haarlotion en andere verzorgingsmiddelen.

De potjes met de anti-berg schijfjes zijn geweldig!!!!!!

Succes,

Gea

Hallo Smonie,

Babyolie helpt tegen berg.
Mijn zoontje had het ook en ik kreeg als tip olie erop smeren en ja hoor hij is er nu vanaf.

Hopelijk is je kindje er gauw vanaf.

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan