berg met 4 jaar??

mn zoontje van 4 jaar heeft nog steeds berg op zn hoofdje
ik doe hem  in de douche extra een beetje op zn hoofdje kratsen zodat het loslaat
maar het helpt niet veel, lijkt wel alsof het terug komt.
als ik het eraf kras als het droog is dan komen er veel haren mee en krijgt hij daar een kale plek, baby olie helpt ook niet.
hebben jullie tips??
 
Weet je zeker dat het berg is? Het kan we, maar omdat je zegt dat er haar loslaat, kan het ook een schimmelinfectie zijn.
Ik zou het even checken bij de ha.
Succes
Sil
 
Hoi,

Ga even langs de huisarts. Onze zoon heeft het ook. Het blijkt een allergie te zijn.  Hij krijgt er nu een shampoo en lotion voor. Als je dat goed gebruikt is het zo over. Wel kans dat het terug komt. Maar dan gebruik je de shampoo en lotion weer, en is het ook zo weer weg. In de zomer is het bij onze zoon minder.

Groetjes, Cathy
 
Hallo,
troost je...mijn zoontje is 4,5 en die heeft er ook nog steeds af en toe last van. Wat wij doen is inderdaad de babyolie flink royaal op zijn hoofdje in bad. Even laten inwerken en wij kammen met een luizenkam(!) de berg er zo uit. Bij toeval ontdekte wij dit. De kam is namelijk wat harder en de tanden staan dicht op elkaar. Misschien helpt het bij jullie ook?
Succes!
 
Terug
Bovenaan